uniquejachtenoutdoor / Airsoft Midden Nederland

Sander

Partime Mod
10 mei 2014
2.224
1.564
Trophies
36
Vandaag bij uniquejachtenoutdoor / Airsoft Midden Nederland (Nieuwegein) langs geweest om ff te kijken en een praatje te maken terwijl ze eigenlijk pas vanaf woensdag open zijn en het zag er goed uit, nu is het airsoft gedeelte nog vrij nieuw (pas 2 maanden open) dus het aanbod van replica’s en gear valt nog mee maar als ze iets niet hebben wat je zoekt dan kunnen het waarschijnlijk wel bestellen voor je.
Er is ook een 20m lange schietbaan om eventueel een replica te testen en ook hebben ze een technische dienst dus zeker de moeite waard als je fysiek naar een winkel wilt en in midden Nederland woont.
Nu kan het zijn dat ik dit 2 keer gepost heb maar volgens mij is de eerste poging verdwenen door de server host overstap.
 
Ben er langs geweest erg mooie winkel. Maar moet wel eerlijk zijn. Ze zijn erg duur. Vergeleken met de concurrent online. Zo heb ik zelf een Evolution Airsoft Lone Star Border Patrol gekocht online ( Winkel in Nederland ), En bij hun was het al zoon 100 euro duurder. Kleding is wel lekker goed koop. Daar moet ik wel eerlijk in zijn. En behoorlijk wat keuze daarin. 
MVG P