Unit 13 Sittard 5 oktober Airsoft Classic Games

THR33KlNGZ

Well-Known Member
31 jan 2018
292
154
Trophies
10
Op 5 oktober gaan we weer eens lekker binnen wat arcade knallen. Groepje nieuwelingen mee, huurkits verkrijgbaar, dus als er nog mensen zijn die nog willen aansluiten, this is a nice moment.

Airsoft Classic Games

Bij dit evenement worden alle klassieke missies gespeeld! Deze missie hoogtepunten kent u wellicht van onze oude open evenementen! Spannende missies, bomvol actie!

Wat kunt u onder andere verwachten:
-Goud en/of Drugs transport
-VIP Search and retrieve
-Search and Disarm/Bombing Run
-Multi Capture the Flag
-En veel meer!

Duur: 4 uur, incl 30 min pauze
Veel special effects, licht en geluidseffecten wat zorgt voor een complete beleving van actie, spanning en avontuur!


Details:
Unit 13 Catering is aanwezig en geopend bij de start en pauze van het evenement.
De minimumleeftijd is 18 jaar, er worden geen uitzonderingen gemaakt.
Wij adviseren dat u een half uur tot een uur vooraf aanwezig bent voor inchecken.
Wees op tijd! Na de start, is er geentoegang meer mogelijk!
In verband met CQB is ons advies een full face masker te dragen!
Max FPS: 360 Enkel Single Shot.

Er zijn maar enkele soorten BBs toegestaan zie ons reglement voor een complete lijst.

NABV pas verplicht, of indien u uit het buitenland komt, een vrijstelling/exempt. (Huurders uitgezonderd)
Onze Airsoft winkel is open op de aangegeven opening tijden.

Airsoft Arrangement Eigen Gear: 18.00 euro PP per dag.
Voor personen die over een eigen uitrusting beschikken (NABV pas of vrijstelling verplicht)

Airsoft Arrangement Huurkits : 35.00 euro PP per dag.
Voor personen die een huurkit willen boeken(ID kaart verplicht)
Introduce verklaring NABV is niet nodig als u gebruik maakt van onze huurkits!

Onze Huurkit bevat:
- Camouflage outfit
- Airsoft Apparaat (Incl. 120 BB'S)
- Veiligheidsmasker of Bril
- Hit bag (Hit regel)
- Mesh masker (mond bescherming)

Optioneel extra optie-pakketten



Faciliteiten:
- Spel begeleiding met realistische missies
- Bewaakte nette parkeer plaats
- Sanitaire voorzieningen
- Supply Shop voor allerlei spullen
- Uitgebreide Catering en drank- en snoepautomaten
- Ingerichte Safezone met banken en tafels

Vrijstelling of introduce melden bij:
(niet van toepassing op huurders)
De website van de NABV!


Aandacht punten:
- Niet in camouflage kleding naar ons event komen, u kunt omkleden in de Safetyzone.
- Zorg dat alles meteen mee neemt naar binnnen wat u nodig heeft! Terug gaan naar de auto is na toegang niet meer mogelijk.
- Neem een geldig ID bewijs mee naar het event voor oa het huren van materiaal!



Boek nu uw tickets en ervaar deze belevenis!
 
Heey, laat ik me nu net bedenken om hier met wat vrienden aan deel te nemen ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: THR33KlNGZ
Helaas hebben we net de boot gemist.

Er waren nog maar 2 plekken beschikbaar.
We zouden met 3 man komen.

Maar we gaan zaterdag wel
 
Helaas hebben we net de boot gemist.

Er waren nog maar 2 plekken beschikbaar.
We zouden met 3 man komen.

Maar we gaan zaterdag wel

Dat is jammer, maar zaterdag is sowieso big game, dus zeker interessant, alleen bij ons konden er meerdere niet op de zaterdag.
 
Heb zelf 2 erg slechte ervaringen met sittard qua marchals die heel erg schreeuwde.
En bbs moeten inleveren omdat deze niet bio waren, deze zouden we terugkrijgen maar waren ze kwijt na afloop game.

Ik hoor wel hoe het nu is
 
Ik kom er wel eens, maar slechte ervaringen heb ik tot nu toe nog helemaal niet gehad. Ik kan echt alleen maar goed spreken over Unit 13. Ik vind het fijn om eens in de zoveel tijd daar wat arcadeachtig te spelen.
 
Oke top.

Ik ben vorig jaar 2 keer gegaan en toen waren de marchals echt erg
 
De enige redens waarvoor unit 13 goed is:

- mooi veld
- shop dicht bij huis


Ik ben ook geen fan van de marshalls, een aantal kunnen echt niet om met de “macht” die ze hebben. Alsook de “expertise” in de shop is bedroevend.
 
We gaan het meemaken

De 3 keer dat ik er geweest ben viel het wel mee.

Wel een keer erop gewezen dat ik geen propaan binnen mocht gebruiken, of ik het weg wilde leggen en niet meer zou gebruiken die dag (het was gelukkig wel op het einde van de dag).

Maar de betreffende marchal had later z'n excuses aangeboden en gaf toe fout te zijn.

heb het in ieder geval altijd wel leuk gehad.
 
Het zal er waarschijnlijk aan gelegen hebben wie je tegenover je had, want expertise hebben ze zeer zeker in huis en zo is het misschien ook met sommige marshals, ik heb meer geluk gehad:). Zou ik iets tegenkomen wat niet klopt of zo dan spreek ik daar ook gerust een bekend gezicht in de orga op aan.