upgrade ssr4

gambit

Well-Known Member
Trophies
8
Hallo ik heb een novritsch ssr4 1 joule en wil deze graag upgrade naar 1.1 - 1.2 joule maar heb geen idee wat voor veer ik moet halen omdat ik niks kan vinden over de veer die er nu in zit.

Heeft iemand hier een idee?
 
Een nieuwe veer om 0,2 joule te winnen geeft meestal niet heel veel effect. Je gaat er niet meters verder mee schieten.

Persoonlijk zou ik het zo laten. Je komt dan altijd de FPS/joule meting door op iedere locatie.

Ik zie verder dat Novritsch inderdaad alleen springs heeft voor 1,0 joule of 1,5 joule. Ik gok hier letterlijk, maar mogelijk zit er een variant rond de M90/M100 in.

Als je 100% zeker wil zijn, dan zul je naar een airsoftwinkel met schietbaan + FPS meter kunnen rijden, je verhaal uitleggen en daar springs uittesten tot je een prettige joule veer vindt, gezien de SSR4 een Quick Change spring feature heeft.
 
Bedankt voor je reactie. Ik zat zelf ook al te denken aan M95 of M100, en 0,2 extra joule is idd niet echt veel winst, maar misschien net dat extraatje wat je nodig hebt.
 
Als je hem toch will opwaarderen gooi er een SR bucking in van Stalker Stalker nub en een Stalker barrel.
 
Update... Heb er inmiddels een anderen veer in non linear m115 schiet nu een 1.12 joule en een anderen bucking super maple leaf 60 degrees
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan