Upgrade Well MB03C Sniper

Heb wat plaatjes gevonden voor het in elkaar zetten van je hop up.
Stap 1.
VSR-10AirsoftforumGuide037.jpg


2.
insidechamber.jpg


3.
VSR-10AirsoftforumGuide036.jpg


4.
VSR-10AirsoftforumGuide035.jpg
 
hey bah,, staat eindelijk alles in elkaar... na 2 x schieten krijg ik dit...zie video voor meer info: (klink trouwens als een hagenees hahah maar dat ben ik niet hoor:)
<a target="_blank" href="http://youtu.be/on90OrCOEUY" style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; cursor: pointer; color: rgb(22, 122, 198); text-decoration: none; font-family: arial, sans-serif; line-height: 13px; background: rgb(255, 255, 255);">http://youtu.be/on90OrCOEUY</a>

Ik hoor de veer nogal als ik deze aan span.. en als ik schiet lijkt het wel of hij veel te langzaam los komt.. Hoe kan dat? iemand een idee.. sorry ben erg onervaren:) Hopup is trouwens gelukt!! dankjewel voor de fotos'
 
Er is denk ik iets niet goed met de zuiger of hoe men dat ding ook mag noemen.
 
Het klinkt alsof je er schuurpapier in hebt laten liggen :(
Klinkt er ruw.. Lijkt iets flink aan te lopen...


Naar aan leiding van je andere post dat je piston / cilinder te groot was....Hoe grof, was je schuurpapier?
Misschien een idee om hem te polijsten ?


Heb je de piston / cilinder ook ingevet??


En ik zou hem niet gebruiken zo... Anders maak je dikke krassen in je cilinder, en verlies je je earseal
 
Klinkt idd niet goed, bij de eerste 2 keer dat i wel normaal schoot hoorde je toen ook al een schurend geluid? Er kan iets los zijn geschoten. Ik stel voor dat je m weer uit elkaar haalt en alles individueel na kijkt of er iets los zit en of de piston soepel in de cilinder glijd. (hehe giggedy) Meestal kun je dan wel vast stellen waar het probleem ligt.
 
ok ik heb inderdaad de cilinder opgeschuurd met 180 schuurpapier.. Hij zit nog steeds echt goed strak in de behouding dus ik zou hem opzich nog wel een klein beetje willen/durven opwrijven met erg fijn schuurpapier.. heb ik hier ook ergens ligge.. weet nummer niet..
ik heb hem wel ingevet aan de buitenkant... Is het de bedoeling dat de binnenkant ook wat word ingevet?.. verder de heb je natuurlijk die springguide... die lijkt me prima te zitten maar met die piston catch, hoe hoort die te zitten.. als ik hem er in stop gaat dat gewoon zwaar.. het rubbertje wat er bij zat is erg groot en zit niet heelaas strak om de piston catch heen.. ik moest oppassen hij het insteken dat het rubbertje zelfs niet aan de rand bleef haken en heb hem uiteindelijk netjes in gekregen.. Hoe hoort dit te zitten.. maakt het nog uit wat er het eerst in mijn cilinder gaat.. Piston cast op spring guide? ik heb beide gezien maar in de video zie ik dat de spring guide eerst moet... kan dit de fout zijn... volgens mij had ik hem ook nog andersom geprobeert maar dat werkte helemaal niet.. maar zeker weten doe ik het ook niet:) sorry voor het vage antwoord;0 
hoop dat jullie me kunnen helpen..
 
<font face="Arial, Verdana" size="2" style="font-family: Arial, Verdana; font-size: 10pt; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; line-height: normal;">Ik dacht al klinkt meer zeelands dan haagenees haha.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><div style="font-family: Arial, Verdana; font-size: 10pt; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; line-height: normal;">Maar eh ff voor de duidelijkheid heb je deze nou allebei?<font face="Arial, Verdana" size="2">http://airsoftpro.cz/eshop/product_info.php?cPath=93_205&products_id=2348</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">http://airsoftpro.cz/eshop/product_info.php?cPath=93_205&products_id=2263
</font></div><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2"><font size="2">Zo als in het filmpje (</font>deze<font size="2">) is het correct, en ja die o-ring voor aan je piston is zeker aan te raden om die </font>sowieso<font size="2"> in te oliën met silicone olie. </font></font>
 
Ja ik heb die ook bekenen idd.. Het was mij alleen niet opgevallen dat het de o ring moest in olieen:) zal het eens proberen
 
Sorry, inderdaad bedankt allemaal voor de hulp!. ik heb de hele cilinder wat ingespoten en dat hielp AANZIENLIJK:) Als ik de veer nu aan trek hoor je het nog steeds een klein beetje maar dat is al vrij normaal.. (niets vergeleken met hoe het was) 
Ik kan hier achter in de tuin zon 60 meter testen... vroeger had ik op die afstand zon schietafwijking van 30 a 40 cm.. nu had ik moeite om te zien of hij wel af week:) dus het resultaat is zeker merkbaar!! helaas ben ik alleen nog bang voor mn fps.. ik hoop niet dat die door alle upgrades te veel gestegen is maar de eerst volgende skirm (na als dat *piep* weer) zal dat wel laten blijken:)..
dankjewel allemaal!
 
Goed om te horen dat i het weer doet! Hopelijk blijft dat zo.
Je kan hier vragen of je bij iemand je fps kan testen. Weet je zeker of je mee mag doen op je volgende skirm.
<div><div> Om eerlijk te zijn vind ik het wel heel vet om in de regen te airsoften, geeft toch net wat een realistischer gevoel. Shit's going down in the rain! :D</div></div>