upgrade wild hog 9 inch g&g

max hendriks

Well-Known Member
5 dec 2017
48
3
Trophies
6
Hoi luitjes ,

ik wil binnenkort mijn g&g wild hog 9 inch gaan upgraden voor cqb, snelle single fire en snelle respons beetere grouping op 40- 50 meter voor de midrang. aan welk prijs kaartje moet ik hier denken en kan ik dit het beste laten doen? en welke onderdelen moet ik hiervoor aanschaffen?

Betere groupings en range: flat hop en betere barrel
Betere trigger response: Betere motor en/of tunen voor 11.1V en/of andere gears.
Algemeen: Is het aan te raden om te shimmen, AOE te corrigeren en de tamiya te vervangen, voor de rest zou ik ook kijken naar de air seal componenten als je dan toch de GB open trekt.

Minder overgangsweerstand. Er gaat dus minder energie verloren in de connector en blijft er meer over voor de motor. Vooral bij een 11.1v lipo kan de connector best warm worden, wat duidt op verloren energie.

Tevens zijn deans of xt60 gewoon steviger en hebben een beter contactoppervlak. Tamiya's zijn ook nog eens een stuk groter.

• Leuk
Waarderingen: JWieleman
Minder overgangsweerstand. Er gaat dus minder energie verloren in de connector en blijft er meer over voor de motor. Vooral bij een 11.1v lipo kan de connector best warm worden, wat duidt op verloren energie.

Tevens zijn deans of xt60 gewoon steviger en hebben een beter contactoppervlak. Tamiya's zijn ook nog eens een stuk groter.

Toch maar keer kijken of iemand voor me kan overzetten dan. Zelf geen soldeer spullen staan.

Wat @Rick191 zei, voor de rest even kijken of er mogelijk iemand in de buurt via het forum je kan helpen, meeste willen het vast wel even doen als je de connectors enzo zelf hebt.

Laat ik het nou net van het weekend al zelf gedaan hebben! Is echt klusje van uurtje maximaal. Had via hobbyking en bol.com voor 20 euro alles in huis. Heb me lipos, replica en kabel van oplader allemaal overgezet naar XT60. Werkt allemaal perfect, veel betere verbinding, voelt steviger aan en me rof is iets verhoogd naar 15 rps nu in me Ares Amoeba SR16 met 11.1v LiPo.

A.s. zondaf even kijken of de kabel nu minder warm wordt in de stock tijdens het skirmen.