Upgraden accurancy

ICuThiNk81

Well-Known Member
28 okt 2018
150
50
Trophies
8
Hallo allemaal, ik wil graag meer range /accuracy. Wat heb ik nu? Armoured works 6.03 innerbarrel van 247mm, cnc nozzle, prometheus purple bucking, airseal dmv teflon.

Kan ik dit verbeteren door bijv een prometheus, (zci, tnt, maple leaf) innerbarrel. In combinatie met een maple leaf bucking en maple leaf omega nub?

In power hoef ik niet vooruit, want schiet constant rond de 343fps.

Bedankt alvast!

Laatst bewerkt:
Soms willen mensen een hoop terwijl dat gewoon niet haalbaar is, oftewel verwacht niet teveel als je al upgrades erin hebt zitten. Ik zou beginnen met een flar nub te kopen en je bucking te flat hoppen.

• Leuk
Waarderingen: ICuThiNk81 en Roy Pie
Welke flat nub zou jij aanbevelen Rebel... twijfel dan tussen de prometheus en maple leaf omega nub

Ik durf je daar geen concreet antwoord op te geven, maar een flat nub stijl (prometheus) werkte bij mij perfect op de prometheus purple bucking. De ML nub heb ik nooit geprobeerd met deze bucking, maar ik verwacht hier ook gewoon degelijke resultaten mee.

Dat gevoel had ik idd ook. "Mooi" detail....Ik heb mijn hop up chamber even uit elkaar gehaald...En wat blijkt...de bib was eruit gevallen...tsja, dan wordt het allemaal wat minder...Bedankt voor jullie input. Ga zeker nog flathoppen.

@Rebel: pak je dan de prometheus bridge of concave, en de harde of zachte versie?

Whahaha, was in de veronderstelling dat ie erin zat... volgende keer met een borrel minder op knutselen ;-). Weer wat geleerd. Thnx