Help. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik wil een lijstje opstellen voor mijn aug ku905 om te gaan upgraden maar weet niet waar te zoeken.
Om te beginnen wil ik de 7mm bearings vervangen door 7mm bushings en de gears shimmen.
Bushings heb ik al liggen en shims uithalen zal ook niet zo lastig zijn.
Maar dan:
Ik heb er standaard een 6.08 barrel in zitten die ik graag wil vervangen door een wide bore 6.20 zover al ingelezen dat ook de cilinder piston en pistonhead vervangen moeten worden. Tevens wil ik dan meteen de r-hop installeren ( ja ik weet het , sprong in het diepe) omdat dan toch alles open ligt. Wat heb ik hiervoor allemaal nodig en waar kan ik dit het beste uitzoeken en bestellen.
Tevens heb ik nog een vraag over gears: ik zie op verschillende sites verschillende ratios 12:1 , 16:1, 18:1 enz en high tork of high speed.
Wat is hier het verschil tussen en moet ik mijn standaard gears ook vervangen?
Ben er zelfs over aan het denken nieuwe v3 gearbox shels te kopen en dan deze helemaal custom op te bouwen en de originele aan de kant te leggen voor het geval dat.
Ik wil een lijstje opstellen voor mijn aug ku905 om te gaan upgraden maar weet niet waar te zoeken.
Om te beginnen wil ik de 7mm bearings vervangen door 7mm bushings en de gears shimmen.
Bushings heb ik al liggen en shims uithalen zal ook niet zo lastig zijn.
Maar dan:
Ik heb er standaard een 6.08 barrel in zitten die ik graag wil vervangen door een wide bore 6.20 zover al ingelezen dat ook de cilinder piston en pistonhead vervangen moeten worden. Tevens wil ik dan meteen de r-hop installeren ( ja ik weet het , sprong in het diepe) omdat dan toch alles open ligt. Wat heb ik hiervoor allemaal nodig en waar kan ik dit het beste uitzoeken en bestellen.
Tevens heb ik nog een vraag over gears: ik zie op verschillende sites verschillende ratios 12:1 , 16:1, 18:1 enz en high tork of high speed.
Wat is hier het verschil tussen en moet ik mijn standaard gears ook vervangen?
Ben er zelfs over aan het denken nieuwe v3 gearbox shels te kopen en dan deze helemaal custom op te bouwen en de originele aan de kant te leggen voor het geval dat.