Upgraden G&G CM16 Raider DST

SawtoothTrout

Member
28 apr 2018
9
3
Trophies
2
Goedenavond allen,

Ondanks dat ik nog geen enkele skirm gespeeld heb met deze replica, wil ik wel alvast weten wat er eventueel mogelijk is mbt het upgraden van de replica.
Ik versta hieronder internals en de externals. Ik heb er nu alleen nog maar een Element Enforcer Forward Grip opgezet, omdat ik na eerdere skirms, met leentoestelen van vrienden, gemerkt heb dat dit voor mij enorm fijn speelt. Ik krijg namelijk nogal snel kramp in mijn nek zonder na twee uur spelen, wat ik met een foregrip geen enkel probleem hierin ervaren heb.

Ik hoop een duidelijk beeld geschetst te hebben, zoniet; vragen staat vrij!

Upgraden is een beetje generaal, wat wil je verbeteren/wat is je doel zal altijd de tegen vraag zijn gezien mensen vaak dan willen gaan upgraden zonder enig doel en het dan uiteindelijk nooit helemaal is zoals ze zouden willen. Extern is een voorkeur ik kan wel zeggen oh je moet x en y nemen maar als dat voor jou helemaal niet lekker speelt dan heeft het nul nut.

Hey!

Ik zou de internals laten zoals het is dan kan je 1 skrim doen met de standaard internals. Dan krijg je een idee van wat je wilt verbeteren, en wanneer je dat gedaan hebt weet je ook meteen of het effect heeft gehad!.. Qua externals maakt dit natuurlijk niet uit, ik zelf hou ervan om de replica zo kaal mogelijk te houden. Ik heb op mijn Amoeba een: Scope/protector en een angled foregrip. Thats it :P

Ik zou wat verschillende dingen proberen en kijken wat je fijn vind, foregrips enz. kan je goed op Aliexpress of Wish kopen, kost geen drol :P

Ik ben vooral benieuwd wat er dus écht mogelijk zou zijn met welke parts. Ben totaal niet technisch aangelegd, dus zeer benieuwd naar eventuele mogelijkheden dus.

Hey!

Ik zou de internals laten zoals het is dan kan je 1 skrim doen met de standaard internals. Dan krijg je een idee van wat je wilt verbeteren, en wanneer je dat gedaan hebt weet je ook meteen of het effect heeft gehad!.. Qua externals maakt dit natuurlijk niet uit, ik zelf hou ervan om de replica zo kaal mogelijk te houden. Ik heb op mijn Amoeba een: Scope/protector en een angled foregrip. Thats it :p

Ik zou wat verschillende dingen proberen en kijken wat je fijn vind, foregrips enz. kan je goed op Aliexpress of Wish kopen, kost geen drol :p

Je hebt geen slechte ervaringen met Wish/Ali? De vriend die mij kennis heeft laten maken met de sport heeft na vier bestellingen een schurft gekregen aan genoemde sites.

Je kan alles aanpassen/vervangen, de vraag is dan wat je werkelijk wil verbeteren/veranderen, want niet alles geeft een andere performance.

Je hebt geen slechte ervaringen met Wish/Ali? De vriend die mij kennis heeft laten maken met de sport heeft na vier bestellingen een schurft gekregen aan genoemde sites.

Nee, prima ervaringen duurt alleen soms lang, maar wanneer dat gebeurd annuleer je gewoon de bestellen. krijg je je geld terug en komen de producten alsnog aan :P

Ik ben vooral benieuwd wat er dus écht mogelijk zou zijn met welke parts. Ben totaal niet technisch aangelegd, dus zeer benieuwd naar eventuele mogelijkheden dus.

Je kan vanalles aanpassen!

-Gears: Trigger response en rate of fire..
-Pistonhead, Cilinder head, nozzle: Beter airseal, waardoor er minder lekkage is en de replica
constanter word en een hogere FPS heeft met een zwakkere veer. Dus minder stress op de GB
-Piston met metalen vertanding: Minder slijtage op de piston
-Barrel: Voornamelijk voor range en groupings
-Hopup, Als je last hebt van misfeeds en om de schoten constanter te maken.

Dit is allemaal een beetje kortaf, maar geeft wel een idee wat mogelijk is met wat..

Laatst bewerkt:
-Piston, Pistonhead, Cilinder head: Beter airseal, waardoor er minder lekkage is en de replica constanter word en een hogere FPS heeft met een zwakkere veer. Dus minder stress op de GB

Piston =/= air seal :P, maar nozzle wel off course, rest is idd een goeie korte lijst.

Still OP moet gewoon eerst goed bedenken wat hij wil voordat hij onnodig geld uitgeeft.