Upgraden G&G Warthog

ICuThiNk81

Well-Known Member
28 okt 2018
150
50
Trophies
8
Zijn er nog mensen in het noorden van het land ( noordwest overijssel), welke mij zou kunnen helpen met het upgraden en afstellen van mijn AA?

Beste,

upgraden en afstellen is een beetje beperkte informatie.

Wil je nuttige antwoorden dan moeten wij weten wat je wil.

mijn eerste vraag is: heb je al veel gespeeld met je replica?

Indien het antwoord ja is:

Wat wil je precies bereiken met upgrades?

-meer range
-betere trigger response
-hogere fight rate
-betere groupings
-duurzamere internals
-...

denk hier eens even over na en vul dan aan. want gewoon upgraden weet niemand iets mee.

Bedankt voor je bericht! Voornamelijk wil ik de levensduur verlengen (shimmen) alleen heb ik geen idee hoe dat aangepast moet worden. Daarna zou ik graag een grotere/preciezere range willen halen.

Shimmen kan jezelf doen met YouTube filmpjes en een hele hoop geduld en tijd. Is een ... klus, maar het helpt wel.

Grotere en preciezere range is upgraden van bucking en nub naar een flat hop het makkelijkste, goedkoopste en grootste verschil. (ik ben zelf gek op de Maple leaf macron 60 bucking icm de bijbehorende nub). Verder een betere innerbarrel heeft ook een goed effect. Bij innerbarrels is het doorgaans hoe duurder, hoe beter. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Verder zou ik altijd de teflon mod doen om je bucking heen (dun laagje teflon tape om het uiteinde van de bucking op de barrel voor betere airseal).

Bucking,nub en loop vervangen is echt werkje van niks. Shimmen lukt jezelf ook wel samen met YouTube filmpje, shims en een hele hoop geduld en paar uur van je tijd.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor