Upgraden WE G17

RamonDales

Well-Known Member
27 nov 2017
154
83
Trophies
10
Hallo!

Ik ben van plan om mijn WE G17 te gaan upgraden, nu heb ik bij skirmshop een aantal complete sets gezien met barrel en hop up unit. er zijn 2 keuzes, nu vraag ik mij dus af welke set het beste zal zijn?

https://www.skirmshop.nl/nl/maple-leaf-glock-hopup-unit-and-autobotcrazy-jet-b.html

https://www.skirmshop.nl/nl/maple-leaf-glock-hopup-unit-and-autobotmaple-leaf.html

Ik weet niet zeker of de crazy jet barrel echt iets toevoegt?

(of jullie moeten een betere optie weten die ik niet gezien heb)

Ik hoor het graag, en alvast bedankt!
 
Ik heb er ook 1(standaard) en kan op 30+ meter makkelijk doelen raken is het het geld wel waard denk je ?
 
mijn hop up werkt niet helemaal goed volgensmij en ik gooi er dan liever een betere unit in, en er is altijd ruimte voor verbetering toch?
 
Altijd ruimte tuurlijk heb je alles al een x los gehaalt ?

Bleek bij mij ooit een paar maanden geleden dat een beetje soliconen spray wonderen deed ik ging van max 10 meter ineens naar 30+ meter vraag me niet waarom maar werkte had ook niet genoeg hop in de eerste instantie .leek er op dat een rubber niet goed afdichte .ook in het magezijn wat spray gedaan .
 
Nee heb ik nog niet gedaan, maar ik heb weinig tot geen hop up.. en ik zit er daarom aan te denken om maar gelijk de boel te upgraden omdat ik de accuracy/range graag beter wil.
 
Bij mij hetzelfde doe het nu maar eens en kijk wat het effect is daarna mag je je geld uitgeven haha
 
Ik run in al mij glocks een maple leaf setje met de crazy jet barrel. Heb zelf de normale barrel vergeleken met de crazyjet en de crazyjet gaf betere resultaten in accuratie en afstand. Groeping icm een autobot bucking was zeer goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: RamonDales
Ik run in al mij glocks een maple leaf setje met de crazy jet barrel. Heb zelf de normale barrel vergeleken met de crazyjet en de crazyjet gaf betere resultaten in accuratie en afstand. Groeping icm een autobot bucking was zeer goed.

Top hardstikke bedankt! Ik gebruik mijn pistol eigenlijk alleen voor CQB, afstand heb ik niet zozeer nodig maar accuracy wel. welke bucking kan ik dan het beste hebben? en is het vervangen van de inner barrel echt een must? Hoor graag je mening!
 
Als @RamonDales het niet erg vind kaap ik even deze thread deels.

Ik ben ook bezig om mijn WE G17c te upgraden en raak verdwaald door de buckings... Maple Leaf heeft zowel Autobot als Decepticon...
Maar welke kan ik nou het beste nemen?
 
Als @RamonDales het niet erg vind kaap ik even deze thread deels.

Ik ben ook bezig om mijn WE G17c te upgraden en raak verdwaald door de buckings... Maple Leaf heeft zowel Autobot als Decepticon...
Maar welke kan ik nou het beste nemen?

Van mij mag je, zit hier zelf indd ook mee haha
 
Zelf ben ik ook van plan mn TM Glock 17 te upgraden deze maand. Wat mij is verteld door een vriend, is dat ze beide voordelen hebben. De auto bot doet vooral range, maar de Decepticon bucking doet beide.

Het is maar net wat je zelf belangrijk vindt. Zelf ga ik voor de 2e optie gezien zowel range als grouping hierdoor beter worden.

Hopelijk heb je er wat aan :)
 
  • Leuk
Waarderingen: RamonDales
Als @RamonDales het niet erg vind kaap ik even deze thread deels.

Ik ben ook bezig om mijn WE G17c te upgraden en raak verdwaald door de buckings... Maple Leaf heeft zowel Autobot als Decepticon...
Maar welke kan ik nou het beste nemen?

Ligt eraan, de Autobot geeft vooral meer range. De Decepticon heeft een balans tussen range en groupings. Ik zou voor overall performance de Decepticon aanraden ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Gewitwel
Van wat ik uit de beschrijving en aantal graden kan opmaken is dit voor DMR/Snipers. Gezien er over gewichten wordt gesproken van .48 en .50, dit gewicht wordt eigenlijk alleen door deze twee classes gebruikt. Zelf gebruik ik .40 in m'n SVD bijvoorbeeld (.28 in m'n Glock)

Edit: QTAC heeft nu alle parts die je nodig hebt op stock. Ik ga zelf m'n parts volgende week bestellen. Diezelfde maat die mij het advies gaf over parts, gaat ze ook inbouwen ^^
 
Graden heeft te maken met de hardheid/zachtheid van bucking volgensmij..Ik weet niet precies wat de verschillen zijn, maar een zachte slijt veel sneller volgensmij, maar prestatie misschien beter ofzo..
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Graden heeft te maken met de hardheid/zachtheid van bucking volgensmij..Ik weet niet precies wat de verschillen zijn, maar een zachte slijt veel sneller volgensmij, maar prestatie misschien beter ofzo..

Klopt het bepaalt de hardheid van de rubber. Het enige wat ik weet is dat voor sommige set-ups je sterke rubbers nodig hebt. In dit geval raad ik een 60 degree bucking aan ;)
 
Graden heeft te maken met de hardheid/zachtheid van bucking volgensmij..Ik weet niet precies wat de verschillen zijn, maar een zachte slijt veel sneller volgensmij, maar prestatie misschien beter ofzo..

Gaat van wat ik lees puur over de hoeveelheid FPS die je hebt? Weet het niet zeker hoor, ik ga denk ik de deception bucking, 6.01 maple leaf barrel en de maple leaf hop up kopen. of ga je die 5 euro voor de crazy jet barrel echt merken?
 
Gaat van wat ik lees puur over de hoeveelheid FPS die je hebt? Weet het niet zeker hoor, ik ga denk ik de deception bucking, 6.01 maple leaf barrel en de maple leaf hop up kopen. of ga je die 5 euro voor de crazy jet barrel echt merken?

Ik heb gehoord dat de Crazy Jet wel degelijk z'n geld waard is. Ik zou zelf (en ga zelf) voor die vijf euro extra de crazy jet bestellen. En volgens mij is een sterkere bucking inderdaad nodig bij een hogere fps ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: RamonDales
Ik heb gehoord dat de Crazy Jet wel degelijk z'n geld waard is. Ik zou zelf (en ga zelf) voor die vijf euro extra de crazy jet bestellen. En volgens mij is een sterkere bucking inderdaad nodig bij een hogere fps ;)

Indd voor die 5 euro.. Goede verkoper jij ;) maar het verschil zit m ook in de diameter, 6,04 (crazyjet) en de normale 6,01 ga je daar niet verschil in merken?
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
@RamonDales Hier is het lijstje zoals ik hem heb. Al ga ik wel wat Co2 meebestellen voor een maatje, gezien de 75,- dan bereikt is haha
 

Bijlagen

  • Glock lijstje.png
    Glock lijstje.png
    112,4 KB · Weergaven: 441