Upgrades gedaan toch nog niet goed

Ktm rider

Well-Known Member
4 feb 2018
60
2
Trophies
5
hallo

Ik heb mijn ics mars sbr geüpgrade
Heb een pdi barrel 6.05 erin gedaan
En een flat hop en een m100 spring
Vandaag na the chambers geweest en merkte dat het nog niet helemaal goed is range valt tegen en de accuratie van de bb
Heb 0.20 en 23 geprobeerd

Wat kan ik nog doen?

.28 of .30 gram bbs pakken, die andere gewichten zijn echt te laag. Voor de rest kan je air seal nog optimaliseren, maar dat betekent gearbox open.

.28 of .30 gram bbs pakken, die andere gewichten zijn echt te laag. Voor de rest kan je air seal nog optimaliseren, maar dat betekent gearbox open.
Bedankt voor de reactie maande bucking en nub zal ik dan moeten veranderen want ik meen dat deze maar is tot 0,25 of maakt dat niets uit

Bedankt voor de reactie maande bucking en nub zal ik dan moeten veranderen want ik meen dat deze maar is tot 0,25 of maakt dat niets uit

Maakt niet uit, bucking zal iets sneller slijten omdat hij zachter is maar het zal prima gaan. Is puur iets vanuit de fabrikant maar dat klopt 8 out of 10 times toch niet.

Maakt niet uit, bucking zal iets sneller slijten omdat hij zachter is maar het zal prima gaan. Is puur iets vanuit de fabrikant maar dat klopt 8 out of 10 times toch niet.
Oké maar die zullen dan minder ver komen dan de 023? Dus daar zou ik dan nog wat aan moeten doen