Upgrades

Quinten_14

Active Member
22 jul 2021
27
0
Trophies
2
Hallo allemaal,
Ik ben momenteel op missie om mijn allereerste replice te upgrade tot iets bruikbaar. Een lancer tactical interceptor gen 2. Ik heb er binnen in al een paar upgrades gedaan en nu ben ik gekomen aan het punt om de accuracy te verhogen. De groupings zijn niet geweldig en de bb's lijken hun eigen leven te leiden. Op accuracy vlak is hij nog hellemaal stock en het was waarschijnlijk slimmer en goedkoper om gewoon een betere replica te kopen maar het is meer een passie project.
Als ik wat opzocht las ik veel over r-hop en flathop en dat flathop budget vriendelijker is en makkelijker af te stellen. Is dit ook waar en is de performance ook ongeveer hetzelfde. Ik heb al mijn upgrades tot nu toe zelf gedaan maar dit was enkel op deze replica en eeb mk23 pistol. Wat voor barrel radden jullie ook aan? Ik heb het aan een webshop gevraagd en zei zeiden een tightbore voor aeg's. En is een nieuwe hop up chamber het waard om te kopen? Ik verwacht niet veels goed van een stock hop up unit van een replica die ik gekocht had voor 140 euro.
Bedankt voor de hulp naar mijn zoektocht tot betere accuracy.
Mvg. Quinten