Upgrading umarex/vfc Hk417d

remi010

New Member
3 apr 2016
1
0
Trophies
1
Hallo,
Mijn replica heb ik overgenomen een tijd geleden en wil graag alles goed hebben.
Ik heb vandaag een maple leaf bucking en conclave nub besteld als upgrade, nu zit ik al de middag te internetten en merk dat ik eigelijk nog meer wil upgraden haha.Precicion barrel heb ik al en er zit ook een Mosfet op en volgens mij iets van een high torque motor. Wat is beetje een goede volgorde om te upgraden? Zat aan de pistonhead te denken of de cillinderhead of hoef dat niet perse en is het beter om bijvoorbeeld eerst de piston of cilinder te upgraden.Wat is een logische volgorde voor je upgrades en heeft dit effect op je range cq accurancy of is het alleen voor behoud van je gear dat het langer mee gaat?

VFCheeft volgens mij standaard een precision barrel 6.05 dacht ik. Dus hoeft opzich niet.
Airseal van VFC schijnt standaard al 1 van de beste te zijn. Dus als het niet lekt, raad ik het sterk af piston, cilinder en pistonhead te vervangen.

Grootste voordelen zullen komen uit: hop-up unit, bucking ,nub voor range en accuracy.
Rof en trigger response: mosfet als deze nog niet aanwezig is, lipo en connectors. Dan heb je de meest zinnige upgrades awel te pakken.
Voor het verduurzamen kan je nog opnieuw shimmen overwegen, maar denk ook niet dat je dat nodig zult hebben met een VFC

Twinfromhell;20473 zei:
VFCheeft volgens mij standaard een precision barrel 6.05 dacht ik. Dus hoeft opzich niet.
Airseal van VFC schijnt standaard al 1 van de beste te zijn. Dus als het niet lekt, raad ik het sterk af piston, cilinder en pistonhead te vervangen.

Grootste voordelen zullen komen uit: hop-up unit, bucking ,nub voor range en accuracy.
Rof en trigger response: mosfet als deze nog niet aanwezig is, lipo en connectors. Dan heb je de meest zinnige upgrades awel te pakken.
Voor het verduurzamen kan je nog opnieuw shimmen overwegen, maar denk ook niet dat je dat nodig zult hebben met een VFC

Letterlijk wat ik ook op het andere forum heb gezegd tegen hem. Zelf shimming gears zou je nog kunnen vervangen door andere gears en de AOE kan je corrigeren dat waren de enigste toevoeging die ik deed.