Van assault rifle naar DMR.

campesteijn

Lima Charlie
27 jun 2014
1.267
896
Trophies
24
Ik denk er serieus over na om @Doron s voorbeeld te volgen en van mn APS een dmr te maken.
Wat heb ik nodig en welke problemen kan ik verwachten? 
Nodig:
M130 veer
Mosfet
R-hop
Er is een 6.04mm barrel in, hoeveel zin heeft het om hier iets mee te gaan doen? 
Zijn er bepaalde fabrikanten waar je beter bij uit de buurt kan blijven?

Ik hoor graag jullie meningen en ervaringen :)

Kijk even hier: http://www.airsoftsniperforum.com/43-longrange-aegs/892-holy-grail-building-your-dmr-aeg.html Staat eigenlijk alles in wat je moet weten.

Voor barrel merken, Beste is EdGI (heel duur) gevolgd door PDI (ook heel duur...).
Prometheus is een mooie middenweg en ook erg goed. Als je echt een aan budget zit, dan kun je nog voor madbull kiezen, maar persoonlijk heb ik het niet zo op 6.03 en 6.01.

Let er wel op dat je een mosfet moet hebben waar je een delay (2 seconden) bij in kunt stellen. <a rel="nofollow" target="_blank" href="http://www.Xtreme-Fire">www.Xtreme-Fire</a>.com maakt hele goede mosfets, maar daar betaal je wel de hoofdprijs voor. 

Ik ga vanavond, als ik thuis ben, eens je linkje volgen, Bart. 

Veluwe airsoft single shot DMR zo snel als je kan vind ik anders ook een beetje te veel van het goede. Zo heeft een sniper geen enkel voordeel meer en vind ik de kans op grotere aantallen echt pijnlijke/ zichtbare bb`s plekken wel redelijk groot worden.
1 seconde lijkt me dan toch niet onredelijk.

Dat klopt, maar zover ik kan vinden is die niet programeerbaar..

Geen idee waar die mosfet zich bevind, der zit alleen een zekering in de stock tube.

Ik heb er een Burst Wizard King Kong Super 2 ingezet voor de 2 sec delay, active breaking en responsetijd (tevens ook hardwired voor de triggercontacts)

Hoe tevreden ben je nu over de accuraatheid? De barrel kan altijd nog. Als dat prima is zou ik alleen het volgende vervangen/toevoegen:
- Mosfet
- Hoppup + Nub
- Bucking
- Veer
- Rhop met zkit.
- Demper?

Groet,
Doron