Van flightcase naar Nice-case!

Camilo

Well-Known Member
Trophies
20
Hey peeps!

Ik had twee maanden terug een flight-case gekocht van Marktplaats om mijn Dragunov SVD, sniper veilig en discreet te kunnen opbergen/transporteren. De case heb ik voor een prikkie kunnen overkopen ^^

Het project:

Het doel van het project was de buitenkant van de case te pimpen. Gisteren heb ik deze zwart gespoten met verf van de Action (huismerk). Dit is verbazingwekkende goede verf voor de prijs (2 euro per bus)

Er zat al een plaat foam in ter bescherming, maar alleen aan de bovenkant. Vandaag was ik dus bezig geweest met het snijden en foamen van de case. Na veel gemeet en gesnij had ik alle onderdelen die ik nodig had.

Wat heb ik gebruikt?:

* Spuitbus zwart ( 2 stuks) (Action)
* Afplaktape (Action)
* Bison 1001 Montagekit (Action)
* Geluidsisolerend schuim (Gamma)


Voor zover het resultaat:

De case is gespoten en deels gefoamed, de montagekit was net op. Dus ik ga zometeen nieuwe halen.





Het eindresultaat:







Edit: Foto's van het eindresultaat zijn geupload :D

 
Laatst bewerkt:
Er zit een ketting omheen met een slotje, dit is zodat de case ook op slot kan. Dit gaat later wel vervangen worden, maar voor nu is ie af. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Die ketting ziet er wel badass uit ^^
Net of je SVD anders wilt ontsnappen xD
Thanks! Haha ja hé? Ik was echt veel aan het nadenken over hoe ik er een slot op monteren kon, voor nu kwam dit goed uit :p
Voor de toekomst moet nog een upgrade/ontwerp gemaakt worden ;)
 
Ziet er goed uit! Brengt mij op ideeën voor een mogelijk opbergproject :)
Thanks! Heb ook een gitaartas voor m'n AKSU, hier zit al wat padding in van de tas zelf. Maar die wil ik later ook gaan foamen, zodat ie er wat strakker in ligt. Hij schuift nu nogal veel ;)
 
Terug
Bovenaan