Van pallet tot wapen ehhh replica kist, t' is gebeurd in een zondagmiddag !

Tri Shot

Well-Known Member
22 mrt 2015
332
163
Trophies
10
Deze week spullen op een pallet ontvangen en dacht, zonde om weg te gooien of in de houtkachel.

Dus ff kist gemaakt. Morgen even netjes afwerken.  Schotten in maken voor 3 replica's

ihSxbiAl.jpg
[/img]

8IGLbaUl.jpg
[/img]

Geniaal! Dat komt allemaal van 1 pallet? paar spijkers erbij en klaar? 120cm lang?

Bedankt haha ik vind het zelf ook heel leuk.

Binnenmaat is 110 cm.  Het was een pallet die ik vrijdagmiddag kreeg met nieuw gras voor mn tuin. Ik denk zonde om op te stoken.
Wat oude spijkers weggeslijpen voor de zaagmachine. Want er uithalen kun je vergeten ! Beetje met haakse slijper. Even meten. Klossen er af gemept, 2 x zij en onder en bovendeel zagen. Gaten voorboren en wat schroeven er in jagen. plankjes voor de zijkanten op maat zagen é voila. Wapenkist a la A Team !

dit geeft mij een idee om er een te maken van Hout en Aluminium delen die ik zelf CNC frees

Sorry hout en alu daar kan ik niet tegen op hahaha Maar 1 ding een authentieke wapen ( transport )kist is overwegend, simpel en goedkoop gemaakt.

Jawel Redrum. Ik vond het alleen zonde dit hout weg te gooien of in mn houtkachel te gooien. Krijg deze week overigens een MP 40 en een sniper die nog onderhanden moet dus beetje extra ruimte is nooit weg.

WOW,

Soper gedaan man,en erg infentief,

Ik denk dat er mer bezoekers en leden dit gaan doen,

zou er maar PATENT op vragen 

Hahah dank je wel Lotte. Maar zo bijzonder is het niet hoor. Er zijn mensen op internet die hele lounge sets van pallets maken.