Veiligheids Brill

Widerebel

Member
24 dec 2014
5
0
Trophies
1
Ola!

Ik ben opzoek naar een goede airsoft veiligheidsbrill, omdat ik een brildrager ben vallen er dus al brillen af.

Wie heeft er ervaring met een airsoft bril voor brildragers? en welke zou je dan aanraden?

Ik hoor het graag, Groetjes!

(The amount of brill in this post is to damn high)

Ik ben brildragend en gebruik een ballistische bril met inserts op sterkte. Heb zelf de ESS Ice

Het gaat ook om welk budget je hebt, ikzelf gebruik een balistische bril op sterkte.

Heb dit zelf ook ondervonden als brildrager. Vond het vrij prijzig allemaal om er 1 op sterkte te laten maken. Inserts vond ik persoonlijk makkelijker als googles over de bril ivm beslaan en draagcomfort. Er staan er vele op Ebay welke goed betaalbaar zijn. Ze moeten wel voldoen aan de CE-EN-166 en/of ANSI Z87.1 standaard.

Koop er geen zonder duidelijke vermelding hiervan. Koop tevens niks uit China wat te goedkoop lijkt. Ook hier zijn replica's van gemaakt. En met veiligheid wil je geen risico nemen.

Ik heb zelf deze:

http://www.ebay.com/itm/Jackson-Safety-Amber-Anti-Fog-Lenses-V60-Shooting-Glasses-with-RX-Insert-38504-/221606003490?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3398bf4322

Bevallen prima, insert zit perfect vast. Voordeel is het thermoplastische neusstuk. kan je verwarmen in warm water en het vormen naar je neus voor draag gemak. Glazen op maat waren 52 euro bij Hans Anders.

Andere optie dichter bij huis is Swiss Eye Raptor met insert.http://www.combatshop.nl/swiss-eye-raptor-adapter.html

Al met al zal je met inserst minimaal 75 tot 90 euro kwijt zijn als je niet voor goggles kiest, kleine investering maar meer dan waard.

Hoi,

Ik ga inderdaad voor de Swiss Eye met de insert. ik ga er glazen op sterkte in laten zetten.

Aangezien een veiligheidsbrill nogal een hot issue is met airsoft (en terecht), is het beter om dan maar iets meer uit te geven dan zometeen blind te zijn. 

In elk geval bedankt voor de reacties