Velcro vel.

Malarkey

Member
14 apr 2015
9
0
Trophies
3
Hallo iedereen,

Zoals de titel al zegt, ik ben op zoek naar een vel velcro, 60x60 of 75x75, in ieder geval iets in die richting om al m'n patches op te doen in mijn airsoft locker, heb tientallen websites bezocht die alleen maar lengtes velcro banen verkopen van maximaal 10 of 20 centimeter breed, weet iemand toevallig waar er wel een groter exemplaar te verkrijgen is?

Wij hebben op het werk alleen rollen van 25 meter lang en 3 cm breed. Meerdere banen naast elkaar geen optie?

Hmmmm.Als je de link van die van 20cm kan geven maak je mij in elk geval heel blij!.Ik kom niet verder dan 10cm

Maar als je nu 3 banen van 20cm aan elkaar plakt?.Lijkt mij een stuk betaalbaarder.Ik vermoed dat als je het in de jou gevraagde breedte te pakken krijgt,je snel eieren voor je geld kiest als je de prijs hoort.

Wordt extra duur omdat je niet alleen maar de "vrouwtjes" kant maar het echtpaar (man &vrouw) moet kopen.

Ik zou lekker bij de oer ouderwetsche kopspeld of punaise blijven.

Kan je niet gewoon een lapje stof (of tapijt ofzo) halen. Is er vast ook in de kleur zwart, hoef je niet gelijk dat hele echtpaar in huis te halen. Daar blijft het ook wel op plakken. Misschien dat ze in een tapijtzaak ook wel wat 'afval' stukjes hebben liggen ofzo.

Heb inmiddels de 20cm gevonden. Als je rekent dat dit ongeveer 5 euro pm kost ,zou je kunnen zeggen dat 60cm iets van 15 euro pm zou moeten kosten.

Als het goed is zou je bij profi velcro de male en de female apart moeten kunnen aanschaffen.

Althans bij mij op het werk hebben we allebei op aparte rollen aangeschaft.

Het zit idd  op aparte rollen,maar je moet het zeker in de reguliere winkel echt als echtpaar kopen.

Je werkgever zal het bijna zeker ook gewoon per twee rollen aanschaffen.Dat hij er ongelijke lengtes afhaalt is niet het probleem van de leverancier.

Ik gebruik al tijden tapijt, werk perfect! En als je het niet te gek maakt is het nog goedkoop ook. Verder kan je vaak bij verfwinkels ook kledingverf vinden. Dit gooi je samen met je tapijtje in de wasmachine en hoppa het is zwart/groen/paars.

Als je een linkje hebt van die 20 centimeter zou ik dat ook op prijs stellen, ik kan de hele link niet meer vinden die ik had, dus momenteel vast op de 10 centimeter..

Als je een linkje hebt van die 20 centimeter zou ik dat ook op prijs stellen, ik kan de hele link niet meer vinden die ik had, dus momenteel vast op de 10 centimeter..

Strieder leer Rotterdam heeft hetin z'n assortiment.Ze hebben een webshop (even googelen voor juiste naam).Als je hetniet op de pagina ziet,ik weet dat ze het in de winkel hebben liggen.