Veluwe airsoft zaterdag 26-07-2014

Eviltwin-NL

Well-Known Member
27 jun 2014
1.703
747
Trophies
18
Hey ACNer's,
Mogen staat er geen wind, dus voor ons gaat het kitesurfen niet door..
Daardoor kunnen we alsnog mee naar Veluwe airsoft. Echter hoe moet ik me inschrijven...Op de website van Veluwe airsoft, staat morgen rood weergegeven, en kan ik me dus niet inschrijven. Ik kan wel mee doen aan het evenement op ACN forum, maar dit is normaal niet voldoen.
Kan iemand me hier mee helpen..
bvd..
Eviltwin
 
Hoi,
je hoef je niet op tegeven bij Veluwe airsoft via de ACN site is voldoende.
als ik Jan goed heb begrepen .
 
Gr tonb
 
Correct! Gewoon aankomen en betalen aan de poort ^_^ Leuk dat jullie er bij zijn. 
 
<font face="Arial, Verdana">Ik gebruik deze thread maar om de bedanken voor de geweldige dag die ik heb gehad met de ACN! Heb gezweet</font> en gepuft, maar me ook intens genoten!
Highlights van de dag waren toch wel TTT als de terrorist en 3 mensen neerhalen die me vertrouweden, en ook mezelf verstoppen als sniper, de rifle achterlaten tot ik iemand hoor "De rifle ligt hier wel, maar de sniper is hier niet", om vervolgens met een side-arm achter ze tevoorschijn te komen en ze allemaal te hitten.
Ik wil graag Peter en Jasper persoonlijk bedanken voor het uitlenen van hun replica's!
Dat ik maar snel nog een keer mee kan gaan!
 
Wat Bas zegt, het was een superdag. Veel dingen geleerd en veel genoten.
En natuurlijk is het handig dat we nu weten hoe de ACNers samenwerken, zodat we in toekomstige skims vlekkeloos in een squad kunnen instromen.
Verder heb ik vandaag veel mooie flank acties gemaakt, om zo hele squads als "One man army" uit te schakelen. Echter miste ik hier wel een beetje het doel van de TTD mee ;)


@Peter.  Bij deze nomineer ik jouw voor de "Shame on you" batch voor het schieten van pafkoes zijn rechter bal(letje) :)


Het kan dan ook niet anders dan dat ik @Pafkoes nomineer voor de purple heart ;)


Natuurlijk wil ik ook de gene bedanken die dit georganiseerd hebben, en mogelijk hebben gemaakt :D
 
Was een topdag, as usual ;)
Denk zeker leerzaam geweest hoewel in de middag het een beetje overboord werd gegooit. Buddieen ging de hele dag chill!

Bedankt iedereen.
En de aspiranten ea leuke ontmoetingen ^_^
 
Was zeker een top dag.
Iedereen bedankt voor de gezellige en leerzame dag.
Mooi dat iedereen zo serieus en gefocust mee deed vandaag.
Een paar kleine af dwalende momentjes met wat grappen en grollen om het moment even te breken en daarna weer lekker door.
Een bedankje aan de jongens die dit georganiseerd hebben en de tijd en moeite hebben genomen om dit aan ons te leren.
Jullie hadden natuurlijk ook domweg kunnen zeggen volg die TTD class maar, maar dit hebben jullie gelukkig niet gedaan.
Dit zijn zeker dingen die we zeker in de volgende skirms met en zonder ACN kunnen gebruiken.
Allen bedankt voor jullie inzet.
Greetings
 
Iedereen ontzettend bedankt! Het was echt vet om te zien hoe het spel zich steeds maar weer verbeterde. Heel tof om dat verschil tussen de eerste missie in de ochtend en de laatste missie in de middag te zien. 
Ik vond het ook erg gezellig! :D 
Goed om te horen dat jullie het ook naar jullie zin hebben gehad. Dat is toch altijd maar weer afwachten bij het opzetten van deze dagen. Maar dat is dus blijkbaar allemaal goed gegaan.
Iedereen bedankt voor jullie inzet! Jullie hebben hard gewerkt :D 
Als we dit weten vol te houden op normale skirms komt het wel goed :) 
 
Ik vond het ook een top dag!!
Bedankt allemaal, die gister aanwezig waren!
 
Lekker dagje gister en weer veel geleerd. Nieuwe replica deed het ook top. Iedereen bedankt voor een top dag. En bas bedankt voor het carpoolen
 
zeker een top dag en moeten we zeker nog een keer doen veel geleerd, en ook geleerd dat je geen nieuwe kisten aan moet doen zonder ze in te lopen schade 2 blaren op me teen 1 op mijn me hiel maar goed ik heb nu 4 weken om bij te komen .
mannen het was top en tot de volgende skirm.[september]
tonb
 
Het was weer een uitstekende dag!
Heb veel geleerd en zo ook de andere kant van Airsoft gezien.
Tot op de TTD.
 
Ook ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de geleverde inzet! Er is zaterdag echt onwijs hard gewerkt. (niet door mij offcourse)Wel balen van die plens bui in combinatie met de warmte waardoor je bril meteen dichtsloeg en kijken vrijwel onmogelijk werd, gelukkig duurde de bui maar een half uurtje.Al met al was het een leuke dag.Top!
 
<font face="Arial, Verdana" size="2">Ook ik ben erg tevreden met de trainingsdag.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Vond het een super leuke dag en er is heel hard en enthousiast gewerkt.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Je zag ook een groot verschil tussen het eerste potje en de daarop volgende potjes.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Het voelt toch altijd anders als je de theorie meteen in praktijk moet brengen terwijl de BB's je om de oren vliegen. Dan vergeet je weer wat dingen en dat is ook logisch.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Daarom is het belangrijk dat we veel met elkaar blijven trainen en er een paar basis dingen bij ons "ingesleten" raken. Toch fijn als degene naast je weet wat ie moet doen als jij vol erin gaat ;-)</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Gaan we dus vaker doen, lekker blijven oefenen en herhalen en ondertussen een hoop lol maken met elkaar. ACN Rulez!!</font>
 
Was echt geweldig en ik kan niet wachten tot de volgende keer. en voor iedereen die naar ttd komt: tot dan, we hebben alvast een voorsprong!
 
Al die positieve reacties; geweldig om te lezen :) Des te pijnlijker dat ik er niet bij kon zijn, had er veel voor over gehad. Goed bezig boys, hopelijk tot snel.