Verlies van gas

7 dec 2016
19
0
Trophies
1
Ik heb daar net een nieuwe gbb pistol gekocht een 1911 van we, ik was mijn replica aan het uitproberen en op een gegeven moment kwam al het gas dat nog in mijn magazijn zat langs de slede er uit.
Weet er iemand wat de oorzaak er van is?
En hoe kan ik dit voorkomen?
 
Waarschijnlijk lekt de output valve dan. Dat is de klep waar het gas uit komt om de bb voort te stuwen.
Je kan het magazijn legen en de valve eruit draaien om te kijken of hij goed afsluit. En als je dat zelf niet kan dan kan je ook langs een winkel gaan.

Maar als je replica nieuw is dan kan je ook aanspraak maken op de garantie. Alhoewel WE mags ook vaak lekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Emiel christiaen
Ligt er aan wanneer hij dit doet. Als het magazijn dit doet als hij bijna leeg is, zou ik haast zeggen dat dit normaal was. Als hij dit na een paar schoten doet, Dan is er wat mist.
 
  • Leuk
Waarderingen: Emiel christiaen
Was het binnen (warm) of buiten (koud)? Dit is ook afhankelijk
 
Koud dus.
Probeer bij een volgende vulling gelijk het magazijn eruit te halen.
Stopt de lekkage dan dan ligt t niet aan het magazijn.
Blijft hij lekken dan is er inderdaad iets loos met de valve.
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Als het koud is (zelfs een graad of 7) dan kan je gas idd in een keer ontsnappen. Dat komt gewoon door de temperatuur.
Ik heb het afgelopen skirms bij heel wat mensen zien gebeuren.
Dus probeer idd Vladimir z'n methode eens en dan binnen, dan weet je zeker of het aan de temperatuur ligt of niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick en Vladimir
Heb ook een we glock 17 ook gas dus zelfde probleem met kou. Gebeurt hoogswaarschijnlijk denk ik. Als je snel schiet en dus veel gas erdoorheen jaagt, krijg je condens erbij wat bevriest dus de pin open blijft staan. Heb zelfs gehad als ik me extended magazijn leeg schiet 50bbs krijg ik zelfs ijs op de slede aan de buitenkant. Probleem zou verholpen zijn denk ik als je je gas nippel eruit haald ( ding waar jeje magazijn mee vult) en zo'n action army hpa adaptor erop zet en over gaat naar hpa. Alles bijelkaar ben je wel 100-150 euro verder. Maar je schiet sws al je bbs eruit en fps is constand.
 
Ik heb ook een probleem ik heb een colt 1911 replica gekocht maar zodra ik het gas aandraai spuit alles er uit