Vers van de pers

Serge145

Member
23 dec 2017
7
4
Trophies
2
Hallo allemaal!

Als aller eerst wat leuk dat er een forum is waar je mensen kunt leren kennen en tegelijk ook vragen kunt stellen. Uiteraard is dit topic dus bedoeld om mezelf even voor te stellen he haha laat ik daar mee beginnen :cool:

Ik ben Serge, 29 jaar en ben woon achtig in Alblasserdam. (Vlakbij Dordrecht) je weet het wel kinderdijk voor de sightseeing onder ons:p

Ik ben nog helemaal nieuw in het vak en zou graag eens mee willen doen met een proefsessie waar ik dan eventueel een huurkit kan gebruiken om het in realiteit te ervaren. Een aantal vrienden van me zitten in een schietvereniging en ik wil toch meer buiten spelen dus lijkt me de airsoft interessanter.:rolleyes: iemand tips of aanmeldingen voor me om mee te gaan en te oefenen?

Uiteraard wilk me ook even bij een club aansluiten om zo per maand is een skirm te gaan doen!

Ik ga na de proefsessie een pas voor het NABV aanvragen en heb daar bij de volgende replica's in me hoofd. Iemand een suggestie welke beter is?

- G36C
- ARX 160

Dit zijn me 2 voorkeuren!

Alvast bedankt en tot horens!

PS: Me camo is een beetje dat van NL
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom! Het is inderdaad slim om voor dat je start eerst even een skirm mee te maken. Er zijn meerdere manieren waarop je kan meedoen zonder NABV. Je kan als introducé van de organisatie mee, dan betaal je normale prijs voor entré, maar ook 30 euro voor een huur kit. Ook kan dit niet bij elke organisatie. Je andere optie is om met een NABV lid mee te gaan, als je dan geluk hebt kan je dan spullen lenen! Kijk hiervoor even op deze pagina! https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/mee-airsoften-als-introducee-beginner-thread.3227/

Over de replica's kan ik weinig zeggen, heb er namelijk geen ervaring mee. Ik kan je wel aanraden om te beginnen met een M4 platform, hier lopen de meeste mensen mee rond. En dan kan eigenlijk iedereen je helpen met eventuele problemen. Een aantal merken die goed zijn voor beginners zijn: Ares Amoeba of Specna arms. Er zijn meer merken maar daar heb ik geen ervaring mee.

Veel plezier met deze toffe hobby! En tot het speelveld :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Serge145
Bedankt voor je uitstekende antwoord. Ik hoop dat er een club is die uit zuid-holland komt die me het traject mee in wil slepen! :cool:
 
Welkom. Kom zelf uit t westland rn geef regelmatig les in Alblas. Er zijn diverse teams of groepen in de regio en een divers aanbod aan vooral binnenlokaties.
 
  • Leuk
Waarderingen: Serge145
Welkom in deze te gekke sport en hobby en ook op dit gezellige forum.
De G36's van o.a. Jing Gong (hierna vernoemd als JG) of ASG zijn prima starters replica's.
Ben er zelf ook mee begonnen.
Daarna is de G36 (van ASG) naar mijn vrouw gegaan en zij skirmt er nog steeds mee.
Ik heb pas terug een G36 van JG voor mezelf gehaald maar dan een brute uitvoering.
 
  • Leuk
Waarderingen: Serge145
Welkom. Kom zelf uit t westland rn geef regelmatig les in Alblas. Er zijn diverse teams of groepen in de regio en een divers aanbod aan vooral binnenlokaties.

Boudewijn, helemaal super man! Heb je ook een speciale app of iets waar ik me bij kan voegen? Of zal ik je gewoon is een keer prive appen of berichten? Ben benieuwd wat er in mijn als jouw omgeving allemaal beschikbaar is.

Edit: Boudewijn, zie je bericht al! Haha

En uiteraard allemaal voor de anderen, dankje voor het verwelkomen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Welkom!

Mooi dat je al contact hebt met Boudewijn :D Love this place ^_^
 
  • Leuk
Waarderingen: Serge145
Hey Serge, welkom! Ikzelf kom uit Gorinchem, dus je kan ook wel eens met mij mee als ik het voor elkaar krijg weer eens te gaan. Qua replica keuze: Hangt helemaal af welk merk en model. Van de arx 160 zijn er zover ik weet maar 1 aanbieder en een sportline en elite versie. Heeft dacht ik ook ebb. Voor g36's is er veel meer keuze. jg, ics, g&g, ares, specna arms en nog wel meer. de jg is een prima starter terwijl de ics g33 mijn aanbeveling zou hebben voor een duurder model. Als je een beetje van gokken houdt: specna arms heeft een nieuwe model g36 net uitgebracht. specna is een goed bekend merk, maar dit model is super nieuw en daarmee ongetest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Serge145
Welkom op het forum! Zie dat oom Boudewijn al de zorg op zich genomen heeft. Tot op het veld!
 
  • Leuk
Waarderingen: Serge145
Hey Serge, welkom! Ikzelf kom uit Gorinchem, dus je kan ook wel eens met mij mee als ik het voor elkaar krijg weer eens te gaan. Qua replica keuze: Hangt helemaal af welk merk en model. Van de arx 160 zijn er zover ik weet maar 1 aanbieder en een sportline en elite versie. Heeft dacht ik ook ebb. Voor g36's is er veel meer keuze. jg, ics, g&g, ares, specna arms en nog wel meer. de jg is een prima starter terwijl de ics g33 mijn aanbeveling zou hebben voor een duurder model. Als je een beetje van gokken houdt: specna arms heeft een nieuwe model g36 net uitgebracht. specna is een goed bekend merk, maar dit model is super nieuw en daarmee ongetest.

Hey! Bedankt voor je goede uitleg. Ik kan de ics g33 wel vinden alleen deze heeft m4 magazijnen. Maar de specna arms editie kan ik niet vinden, heb je een link?
 
En voot de rest uiteraard! Bedankt voor de gastvrijheid haha! ;) ik voel me meer dan welkom!