Vers van de pers

Serge145

Member
23 dec 2017
7
4
Trophies
2
Hallo allemaal!

Als aller eerst wat leuk dat er een forum is waar je mensen kunt leren kennen en tegelijk ook vragen kunt stellen. Uiteraard is dit topic dus bedoeld om mezelf even voor te stellen he haha laat ik daar mee beginnen :cool:

Ik ben Serge, 29 jaar en ben woon achtig in Alblasserdam. (Vlakbij Dordrecht) je weet het wel kinderdijk voor de sightseeing onder ons:p

Ik ben nog helemaal nieuw in het vak en zou graag eens mee willen doen met een proefsessie waar ik dan eventueel een huurkit kan gebruiken om het in realiteit te ervaren. Een aantal vrienden van me zitten in een schietvereniging en ik wil toch meer buiten spelen dus lijkt me de airsoft interessanter.:rolleyes: iemand tips of aanmeldingen voor me om mee te gaan en te oefenen?

Uiteraard wilk me ook even bij een club aansluiten om zo per maand is een skirm te gaan doen!

Ik ga na de proefsessie een pas voor het NABV aanvragen en heb daar bij de volgende replica's in me hoofd. Iemand een suggestie welke beter is?

- G36C
- ARX 160

Dit zijn me 2 voorkeuren!

Alvast bedankt en tot horens!

PS: Me camo is een beetje dat van NL
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom! Het is inderdaad slim om voor dat je start eerst even een skirm mee te maken. Er zijn meerdere manieren waarop je kan meedoen zonder NABV. Je kan als introducé van de organisatie mee, dan betaal je normale prijs voor entré, maar ook 30 euro voor een huur kit. Ook kan dit niet bij elke organisatie. Je andere optie is om met een NABV lid mee te gaan, als je dan geluk hebt kan je dan spullen lenen! Kijk hiervoor even op deze pagina! https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/mee-airsoften-als-introducee-beginner-thread.3227/