vervoeren van je apparaat

Aeroxbird

Member
15 jul 2014
11
0
Trophies
1
hallo mensenik had nog een vraag over het verplaatsen van je apparatenzelf heb ik nu 1 apparaat gekocht (een backup ) alleen in filmpjes zie je het alleen over het vervoeren in autois het ook mogelijk dat je met de fiets iets vervoert of bijvoorbeeld met de bus?
er zijn namelijk hier in de buurt 2 teams en die vragen het zich ook afwie weet hier iets van?alvast bedankt :) 

Meest gangbare is een (afgesloten) w4pentas of w4penkoffer.
Maar ga er vanuit dat je zover wel was gekomen ;)

Als je met het openbaar vervoer gaat reizen (of op straat)...
De term zegt het al, je bent in het oprnbaar, dus besef waar je mee loopt en wat de omwetende omstanders dus zien. Maar vooral ook denken!

Je hoeft niet als een undercover agent rond te sluipen, maar loop er dus niet mee te koop.

En voor het geval dat; oefen thuis vast je speech over nabv voor als iemand uit een misverstand toch oom agent belt :p

Dat laatste was uiteraard een dolletje..
Maar er zijn zat mensen die met het ov naar skirms of naar een carpool plek reizen!

Reizen met het openbaar vervoer is geen enkel probleem, zolang je je aan de regels houdt.
Dat houdt dus in:
- De AA zit in een daarvoor bedoeld transportmiddel (hoewel officieel geloof ik niet verplicht zou ik zeker in het openbaar vervoer dit ook voorzien van een slot)
- De route die je neemt is de meest directe (dus geen tussenstop of omwegen om nog een en ander te doen)

oke dankjullie wel voor de nuttige informatie, ben net zelf ook naar de bus maatschapij geweesten de directie vond het geen probleem zolang ik het maar even meld bij de bus chaufeur en het apparaat niet zichtbaar heb (in koffer of tas dus)

een slot erop is inderdaad niet verplicht het moet een goede afsluitbare tas cq foudraal zijn.Alhoewel een slotje in het OV niet zou misstaan

Ik zou er zeker een slotje omheen doen. Al is het maar een goedkoop slotje! Daarmee laat je alleen maar zien dat je er serieus mee omgaat en kan ook in je voordeel pleiten mocht men moeilijk doen

slotje had ik dan zeker ook gedaan, ook omdat als er iets mee zou gebeuren niemand er iets mee kan doen, zelf heb ik voor mijn apparaat een soort koffer gekocht waar van zich zelf al een slot op kan ;)

het zou zonder slotje evt zelfs geien kunnen worden als direct voor afdreiging geschikt omdat je alleen maar je tas open hoeft te doen. met slotje is dit toch weer een extra handeling en kan niet elke boeren *** dit doen wanneer hij/zij direct bij jou tas kan.Kennis van mij heeft tas op slot maar daar zit ook zijn kleding en vest in.Dit is zo'n grote tas zoals ze ook bij defensie hebben (de woodland tas voor (ex)militairen. niet de rugzak 60Ltr). zo valt het ook niet op omdat er meer vulling is dan alleen van AA