VFC G28

Quickjo1nt

Well-Known Member
12 feb 2018
72
34
Trophies
9
Hallo,

Gister avond de veer van mijn G28 vervangen.
Ging allemaal vlekkeloos totdat hij weer in mekaar zat.
Alles aangesloten om te fpse. Schoot hij ineens full auto.
Met een m130 schiet de fps tussen de 290 en 360.

Waaraan kan dit liggen. Alleen de veer is vervangen van orgineel naar m130.

Zelf heb ik een replica wel eens net niet helemaal goed terug in elkaar gezet waardoor ik dat had. Het ging toen fout bij het terugzetten van de gearbox in de lower. Ik heb dat toen opgelost door hem weer uit elkaar te halen en terug in elkaar, maar dan met de fire selector in semi. Hoop dat je hier iets mee kan.

Het probleem is verholpen.

Nu ben ik opzoek naar Plug en play mosfet.
Dit omdat het een V2.2 en het nogal een gedoe is om een gate titan op te bouwen.
Het gaat echt om de sniper delay.
Burst mode en full auto wil ik niet spelen dus heb daar ook niks aan.

de goedkoopste optie voor sniper delay blijft volgens mij een burst wizard. Die is ook plug & play.

en dan kan je ook de seconde instellen?
Want zag op filmpjes dat het 4 sec was.
Het gaat er bij mij om:
1. voor de regels van het veld.
2. voor als ik per ongeluk een keer te snel schiet en me gearbox de 0 positie niet pakt en daarna niks meer doet.

Je kan de burstwizard per 0.2 seconde instellen zelfs. Als je de burst wizard plug & play installeerd zal die weinig doen voor de tweede. Mijn advies is om het te hardwiren zodat je ook 11.1v lipos kan gebruiken. Dat zal helpen om te voorkomen dat de gearbox onvolledige cycles maakt. Doe ik ook met mijn realsword svd

• Leuk
Waarderingen: M14shooter
4 seconden holy shit, dan kan je bijna een lowcap pakken, en per bb laden en schieten :P