VFC HK M27 IAR AEG

IR_FLARE

Member
9 jan 2018
22
2
Trophies
3
Goedemorgen! Ik heb een probleem met het terugplaatsen van de motor en motorplate bij mijn AEG (zie titel). De afsluiting blijft voor de laatste 0.5 cm muurvast zitten. Ik krijg m echt niet dicht. De wiring is ook moeilijk, want het positieve (rode draad) zit achter en die is vrij kort. De andere is weer super lang. Help mij!
 
Misschien is het beleefd om je eerst voor te stellen.

Ik zou kijken of je motor niet tegen bedrading aan het duwen is en dat je motor height niet te hoog staat waardoor de pinion op de bevel zit. Foto’s zijn ook wel handig.
 
  • Leuk
Waarderingen: IR_FLARE
Heb je de hele replica uit elkaar gehad? Ik had bij mijn Specna dat je bekabeling achter elk hoekje wil blijven hangen. Waardoor het leek alsof de kabel strakstond, maar hij gewoon ergens bleef hangen. Plekke waren bijvoorbeeld in de Buffertube en in de lowerreciever bij de connectie naar de buffertube.

Verder voor de plate heeft Rebel denk ik het belangrijkste wel gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: IR_FLARE
Sorry, ja voorstellen is misschien wel handig ja hahaha. Sorry. Dat doe ik later wel nog, zit nu in een collegezaal. De bekabeling loopt wel goed door de gearbox naar de buffertube. De replica is helemaal in en uit elkaar geweest, ik moest de piston vervangen. Maar ik krijg het echt niet voor elkaar. Ik stuur zo wel nog even foto's. Sowieso super bedankt voor de snelle reactie!
 
Sorry, ja voorstellen is misschien wel handig ja hahaha. Sorry. Dat doe ik later wel nog, zit nu in een collegezaal. De bekabeling loopt wel goed door de gearbox naar de buffertube. De replica is helemaal in en uit elkaar geweest, ik moest de piston vervangen. Maar ik krijg het echt niet voor elkaar. Ik stuur zo wel nog even foto's. Sowieso super bedankt voor de snelle reactie!

Als je hier op het forum aan het kijken bent kan het college niet heel interessant zijn :p.
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf en IR_FLARE
Maar heeft iemand nog een oplossing? Ik ben echt radeloos. Ik heb alles geprobeerd!
 
ik lees dit ook en heb ook geen idee wat het probleem is
wat mij te binnen schiet is dat je je draden verkeerd heb geplaatsts waar door je pinion gear in de draden blijft steken/niet verder komt

alleen iets zegt met dat dit niet het geval is/niet het probleem is
 
  • Leuk
Waarderingen: IR_FLARE