VOG ?

yannick-hurks

Well-Known Member
21 dec 2014
307
29
Trophies
6
Hallo

Ik heb n paar vragen over de VOG

Wat houdt het precies in?
Wat als je gedrag niet goed is
Waar kijken ze naar bij de VOG

Zoals bij mij

Ik had een paar jaar geleden in een keer de politie op de stoep staan, die hadden een melding gekregen dat ik zelfmoord wilde plegen, maar ik wist hier zelf helemaal niks vanaf, bleek dat iemand ingame ( WoW) dat had gezegd over mij dus de game masters de nederlandse ambasade gebeld en toen stonden ze dus bij mij

Maar wat heeft dit voor gevolgen voor mijn VOG aangezien ik dus geen zelfmoord wilde plegen

Heb daarna trouwens niks meer gehoord van de politie

Hoor t graag

Gr

Als ik mij niet vergis gaat het om grofweg gezegd je strafblad. Neem aan dat je niet bent veroordeeld voor je "zelfmoordpoging"?

@oddball zoals ik al zei heb ik er nooit meer wat van gehoord dus neem aan van niet :p

Que? Volgens mij tag je de verkeerde :p

Verder klopt het wel, voor je VOG maakt dat niks uit. Mocht je nou een verlof voor een echt vuurwapen aan willen vragen dan had je er wel nog last van kunnen krijgen.

En zelfs voor de wapen vergunning was t geen probleem dat staat namelijk ook op mn lijste

Ben groot fan van kleiduiven schieten
dus dat zit er ook aan te komen :)

De eisen voor vuurwapenbezit worden steeds strenger en met name op geestelijke gesteldheid wordt steeds meer gelet. Dus wees er niet helemaal gerust op. Als de politie zijn werk goed gedaan heeft dan is er inderdaad niks aan het handje, staat er echter bij jou naam nog steeds vermeld dat men ooit bij je langsgeweest is vanwege een vermoedelijke zelfmoordpoging zul je wellicht toch nog een keer wat uitleg kunnen gaan geven.

Je kan eens contact opnemen met de politie of je lokale gemeente en kijken wat ze zeggen.