Voorbereiding op regen

JordyL

Member
3 feb 2020
12
0
Trophies
1
Aankomende zondag heb ik mijn allereerste skirm bij Balls & Arrows! Ik heb momenteel alleen een combat shirt (long sleeve) en broek van invader gear. Het weerbericht geeft aan dat het heel de dag gaat regenen. Hoe bereiden jullie je voor op een dagje skirmen in de regen? (qua kleding)

alv bedankt!

Afgelopen zondag net bij Balls en Arrows geskirmd. Hele dag af en toe miezer regen gehad. Twijfelde nog of de camo poncho aanmoest. Maar dat was niet nodig.

wat ik wel gedaan had was een setje thermo kleren onder mijn outfit (camo broek en combat shirt). Als je eenmaal bezig bent krijg je het vanzelf warm en zolang het bij miezer blijft word je niet echt nat. Eerder een vochtige buiten laag en een warme binnenste laag.

In de pauzes kun je droog zitten en een jas aandoen om warm te blijven.

na afloop ff de replica droog maken en een setje droge/schone kleren aan en weer naar huis.

We waren met ong 50 man. Dus speelden we alleen in het oude gedeelte. Maar meer dan genoeg aktie gehad :)

EDIT: typo's

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JordyL
Eerlijk gezegd meestal niet. Als ik als sniper speel lig ik meestal toch op de grond. De ghillie houdt het water wel tegen en anders wordt ik gewoon nat. Aan het einde van de dag gewoon droog setje kleding aan.

Bij assault heb ik meestal een waterdichte camo jas bij mij die ik er eventueel over aan kan trekken mocht het echt te gortig worden qua regen.

Ben zondag toevallig ook weer eens bij B&A.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Gewoon lekker in de regen spelen. Ik neem in zulke gevallen (voorspelde regen) wel een handdoek en droge kleding mee. Dan kun je op de terugreis iig weer droog in je auto zitten

• Leuk
Ik ben as zondag ook bij B&A met 3 vrienden...maar ik hoop dat het niet afgeblazen wordt,aangezien het hele land weer in paniek is over die storm die eraan komt

Helaas gaat het niet door ivm. de stormwaarschuwing.

Helaas gaat het niet door ivm. de stormwaarschuwing.
Nee,jammer genoeg niet..hebben nog wel op t nippertje in kunnen schrijven voor n indoor skirm in Arnhem..nu maar hopen dat het niet 50% speedsofters zijn morgen..

• Leuk
Waarderingen: tacfly6
Nee,jammer genoeg niet..

Ik kan niet anders zeggen dan dat het de enige juiste keuze is. Heb vorig jaar al gehoord dat men met gelijke situatie tussen de vallende bomen speelde voordat men het afblies. Dus dat wil je echt niet. Het veld van B&A is hier gezien de vele dunne bomen gewoon gevoeliger voor en daarom is deze maatregel gewoon nodig.

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Ik snap het helemaal dat ze de skirm afgelast hebben..Lelystad is normaal al n winderige plek,maar t zal vandaag helemaal wel gespookt hebben!
Al met al heb ik toch nog n leuke dag gehad in Arnhem. :)

• Leuk
Waarderingen: Crix
Toevallig door een dienstwissel aankomend weekend weer vrij. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen aanstaande zondag.