Vraag accu

T VDD

New Member
25 aug 2018
4
0
Trophies
1
Hoi ,

Ik heb nl een vraag welke accu steek ik best in een specna arms SA-B03 ?

Mvg ,

T VDD

Hallo T VDD,

Ik heb zelf ook een Sa-b03 waar ik een 7,4v LiPo in stop. (Stock internals kunnen vaak hogere volt batterij niet aan, dus nam ik dat risico niet)

Het maakt in principe niet uit wat voor soort accu je erin stopt, maar ik raad een LiPo aan omdat deze wat gebruiksvriendelijk zijn dan bijvoorbeeld NiMH batterijen.

Qua grootte zou ik wel oppassen omdat de batterij die in de stock van de replica geplaatst moet worden niet veel ruimte heeft. (Het liefst rond en niet vierkantig)

De Sa-B03 heeft een kleine Tamiya connector, dus let daar op als je een accu koopt.

Ik hoop dat dit de informatie is waar je naar zocht :)

Cheers,
Paul

Hallo T VDD,

Ik heb zelf ook een Sa-b03 waar ik een 7,4v LiPo in stop. (Stock internals kunnen vaak hogere volt batterij niet aan, dus nam ik dat risico niet)

Het maakt in principe niet uit wat voor soort accu je erin stopt, maar ik raad een LiPo aan omdat deze wat gebruiksvriendelijk zijn dan bijvoorbeeld NiMH batterijen.

Qua grootte zou ik wel oppassen omdat de batterij die in de stock van de replica geplaatst moet worden niet veel ruimte heeft. (Het liefst rond en niet vierkantig)

De Sa-B03 heeft een kleine Tamiya connector, dus let daar op als je een accu koopt.

Cheers,
Paul
Dankjewel voor jou reactie u hebt mij vooruit geholpen

Hallo T VDD,

Cheers,
Paul
Zou deze batterij erbij passen ?

Bijlagen

• 0E4779BC-46E3-4103-A481-1752AD36D2A3.png
    0E4779BC-46E3-4103-A481-1752AD36D2A3.png
    788,9 KB · Weergaven: 192
T vod mag ik in haken op jou topic ?

Ik ga vandaag voor een vriend een cxp 08 electric blowback aanschaffen aangezien hij geen nabv pas heeft haal ik deze in huis.

Nu heb ik nog nooit een Aeg gehad dus weet er ook weinig van .

Omdat het electric blowback is zal ie misschien ook wat meer stroom verbruiken .

Verder is het apparaat compleet stock , haal ik met de lipo 7.4 1400 mah een hele dag op een skirm of is het gewoon slim om er een andere lipo in te doen in de middag?

Robin

Ik zou altijd 2 LiPos halen. Kosten amper wat op Hobbyking en een batterij kan altijd leeggaan of kapot. Goede smart balance charger is belangrijkste bij aankoop van een LiPo en ook meteen duurder dan de LiPo.

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
ICS blowback systeem zal minimaal meer stroom gebruiken daarbij zijn het relatief hoge TPA motoren met sterkere magneten dan de gemiddelde stock motor, je zal het hoogst waarschijnlijk wel halen op een lipo, maar wat @JWieleman al zegt het is nooit verkeerd om er 2 te halen zodat je altijd een backup hebt wanneer het wel nodig is, daarbij als je ze via hobbyking haalt kun je voor 20 euro bijna 3 kopen, haal ze niet bij een airsoftwinkel dan betaal je voor eentje al vaak 20 euro en die zijn niet opeens magisch beter.

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Dank heren Wieleman en Rebelattack en dank voor aanvullende info daar kan ik wat mee

Word gewaardeerd

Robin