Vraag over DMR

Ktm rider

Well-Known Member
4 feb 2018
60
2
Trophies
5
Hallo

mij wil graag een dmr build gaan beginnen
Maar wanneer valt iets onder een dmr
Als deze alleen singel shot heeft en een delay?
Wil graag een hPa build gaan maken
Maar valt een wolverine mtw bijv daar onder? Omdat dit meer een m4 is
Ik zou graag jullie mening of advies willen horen
Alvast bedankt

Dat is afhankelijk van de organisatie.
Altijd alleen singleshot.
Altijd Max 450 fps.
Afhankelijk van het veld delay.
Afhankelijk van het veld moet het type replica ook in het echte leven een zelfde soort functie hebben.
Afhankelijk van het veld max aantal bbs in het magazijn.

Dat is afhankelijk van de organisatie.
Altijd alleen singleshot.
Altijd Max 450 fps.
Afhankelijk van het veld delay.
Afhankelijk van het veld moet het type replica ook in het echte leven een zelfde soort functie hebben.
Afhankelijk van het veld max aantal bbs in het magazijn.
Max 1.7 joule tegenwoordig met .3 gemeten.
Komt een beetje overeen met 430 fps met .2

• Leuk
Waarderingen: M14shooter
Jep je hebt gelijk, zat nog met de oude regels in mijn hoofd.
En DMR en snipers kunnen (afhankelijk van de organisatie) zelfs met 0.40 gechronoed worden. (1,7 joule).

Jep je hebt gelijk, zat nog met de oude regels in mijn hoofd.
En DMR en snipers kunnen (afhankelijk van de organisatie) zelfs met 0.40 gechronoed worden. (1,7 joule).
Oké super ik was zelf voor een wolverine mtw aan kijken maar heb gehoord dat die net onder een dmr balen omdat het een m4 is ?
Weet natuurlijk niet of dit juist is

Oké super ik was zelf voor een wolverine mtw aan kijken maar heb gehoord dat die net onder een dmr balen omdat het een m4 is ?
Weet natuurlijk niet of dit juist is
Bunkerhill, briele, critical hit (als ie een scope, bipod & demper heeft, even berichtje sturen naar hun is makkelijkst) b&a, copperhead
Zuid63 toen daar nog gespeeld werd.
Kon er allemaal met mtw 14" dmr gespeeld worden

Bunkerhill, briele, critical hit (als ie een scope, bipod & demper heeft, even berichtje sturen naar hun is makkelijkst) b&a, copperhead
Zuid63 toen daar nog gespeeld werd.
Kon er allemaal met mtw 14" dmr gespeeld worden
Oké dus het moet dan wel een 14 inch zijn?

Ik denk dat 90% van de organisaties niet moeilijk zal doen om de maat/ form eisen.
Voor die andere 10% zou ik me replica niet eens aan passen en dan maar een keer als normale assault spelen als je er al komt.

Ik zou als je een dmr ervan wil maken lekker de 14 inch pakken. Mijn mtw is ook een 14 inch dmr en ik heb op nog geen 1 veld/reguliere skirm problemen ermee gehad. Een 10 inch zal denk ik te kort zijn om bij sommige velden als dmr te worden gezien.

Anders een mooie demper er op, die 10 cm outerbarrel zal dan ook niet het verschil maken neem ik aan.