Vraag over kwaliteit van twee AK's

Welk apparaat is beter?


  • Totaal aantal stemmers
    6

Camilo

Well-Known Member
16 dec 2016
810
465
Trophies
20
Beste mensen van het forum,

Ik had twee AK's gezien die mij erg cool leken als een 1e apparaat. Alleen ben ik nog aan het twijfelen tussen twee apparaten. Voor mij is de kwaliteit/betrouwbaarheid het belangrijkst.


Graag ontvang ik input in de poll, ik ben benieuwd wat jullie denken.
 
Tussen deze 2 zou ik kiezen voor E&L. Eigenlijk uberhaupt. Als je een E&L AKSUN koopt zit je gewoon 100% goed. Dan bedoel ik wel de Gen-2. Daar kun je gewoon echt niet mis mee gaan. Ijzersterk gebouwd, standaard prima internals en ruimte voor upgrades. Maar ik ben dan ook wel een beetje een E&L Wh0re. Forcecore is naar mijn weten Gen 1.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
E&L Gen 2 AK >> G&G GKS74 om een hele grote redenen de veel te duren G&G lipo's waar je aan vast zit bij die G&G AK, je moet bij deze gebruik maken van hele speciale lipo's en geloof me dat wil je niet, daarnaast is de stock performance van een E&L toch wel wat beter als de G&G alsmede de externals. Als je naar de nieuwe AK74's met Keymod rail en buffer tube stock dan is het een ander verhaal, maar dan is het ook meer een persoonlijke smaak kwestie op dat moment.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Zeker E&L. G&G is een goed merk, maar je zit idd met die lipos die enorm duur zijn en E&L gen2 is stock al zo goed dat je er bijna niks meer aan hoeft te doen.
Je kan er standaard al .28 of zwaarder mee schieten en dan schiet hij echt super strak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Was er inderdaad al uit, de E&L

In ieder geval bedankt iedereen voor de goede hulp, dat van de g&g lipos wist ik nog niet. Ik ga hem vandaag bestellen, ben super excited

Klopt het dat de ASG open Blasterjaxx goede bb's zijn? Ik heb namelijk horror verhalen gehoord over scheurende gearboxen bij de verkeerde soort BB.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Was er inderdaad al uit, de E&L

In ieder geval bedankt iedereen voor de goede hulp, dat van de g&g lipos wist ik nog niet. Ik ga hem vandaag bestellen, ben super excited

Klopt het dat de ASG open Blasterjaxx goede bb's zijn? Ik heb namelijk horror verhalen gehoord over scheurende gearboxen bij de verkeerde soort BB.

Nou gearboxen zullen niet zo snel scheuren of mensen moeten een plastic gearbox gebruiken, kan wel inzien dat bepaalde onderdelen in de GB het niet fijn vinden als er iets de nozzle blokkeert, maar de ASG open blaster BIO bb's zijn gewoon goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Als in "Algemeen" een stukje naar beneden scrollt zie je een topic van G&G vs. Greendevil BBs o.i.d.

Daarin word uiteindelijk meer gesproken over de Open Blasters dan de andere :p Waarbij veel positieve reacties. Ik gebruikt ze zelf ook naar alle tevredenheid, maar heb nog niks anders gebruikt dus kan ze niet vergelijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Nou gearboxen zullen niet zo snel scheuren of mensen moeten een plastic gearbox gebruiken, kan wel inzien dat bepaalde onderdelen in de GB het niet fijn vinden als er iets de nozzle blokkeert, maar de ASG open blaster BIO bb's zijn gewoon goed.

Het was volgens mij een gbb M4 uit het verhaal, en kan me voorstellen dat als het blokkeert het stuk gaat. En goed om te weten, ik las al eerder dat de ASG open blasters (BIO natuurlijk ivm de natuur en regels) het goed deden

En deze zijn het best bij unit13 te halen toch?
 
Als je bij U13 twee flessen van 6K haalt dan kosten ze per 3k nog geen tientje. Dus dat is heel goedkoop. Ik zou wel de .25 nemen.
 
Nice! Goed om te weten, het wordt voor nu nog even een fles bb's xD Volgende maand weer ff een flesje of twee scoren ^^ En misschien nog even wat digi-flora camo scooren als centen het toelaten :p