Vraagje over reizen..

Tarzann

New Member
8 okt 2014
3
0
Trophies
1
Yoow mensen,
Ik heb even snel een vraagje: Wanneer je een privé event aanmaakt om bij een vriend te klooien met je apparatuur, mag je daarmee dan ook mee op de fiets in een sporttas? Ikzelf heb namelijk geen auto of rijbewijs..
Ik hoop graag wat te horen :)
Tarzann
 
Jah hoor, volgens mij is dit legaal. Als je een Privé event hebt aangemaakt mag je volgens mij overal heen (waar een event is), en  maakt het vervoersmiddel niet uit.
Let er alleen op dat je replica niet dus danig herkenbaar is als W@pen voor de rest van het publiek.
En dat je altijd de kortste weg heen en terug neemt.. Even een ommetje langs de Mac is dus niet de bedoeling...;)     :eek:
 
Ik ben een beetje in de war. Als je 17 bent kan je geen replica hebben en is het dus ook niet nodig een privé event aan te maken. En als het bedoeld is voor later dan haal je nog ff snel je rijbewijs, toch? :)
 
Ik ben een beetje in de war. Als je 17 bent kan je geen replica hebben en is het dus ook niet nodig een privé event aan te maken. En als het bedoeld is voor later dan haal je nog ff snel je rijbewijs, toch? :)

Ik vroeg het me af voor over een paar maanden, wanneer ik wel m'n replica kan aanschaffen, en rijbewijs zou ik kunnen doen, maar aangezien ik in mijn examenjaar havo zit wacht ik hier liever mee ^^ 
 
Inderdaad, zorg er alsjeblieft voor dat er door niemand te zien is dat je een replica mee hebt. Geen loop laten uitsteken bijvoorbeeld. Daar is laatst nog iemand voor opgepakt in de trein.