vraagje

5 sep 2014
10
0
Trophies
1
Hallo allemaal...misschien een rare vraag, maar hoe kan ik hier op de forum een afbeelding plaatsen??Ik ben daar een grote leek in wat dat betreft :pGreetings Justin
 
Je zal eerst een foto moeten uploaden in Imgshack of iets dergelijks vervolgens zie je in je text vak een rij met icoontjes dan klik je op de 5e van links (insert image) daar plak je de url van je foto.En hopppaaaaaa de foto is geplaatst ps vergeet niet de http:// weg te halen anders staat het er 2x en werkt je foto niet
 
Hi Justin. Je zult de afbeelding of al online moeten hebben staan, of online moeten zetten.

Vervolgens kopieer je de url van de afbeelding, plak je die hier, en druk je op het knopje afbeelding toevoegen in de editor waarin je een bericht op dit forum zet. :)
 
Pffffff... wat een gedoe... kan het niet wat makkelijker???? Krijg het niet voor elkaar om er een afbeelding er in te krijgen.
 
Hi Justin,
Mail de afbeelding anders naar info@airsoftclubnederland.nl Dan plaats ik hem wel :) 
 
Hai Jan... toppie... ik mail hem straks naar je toe...
Maar ga het vanavond er nog ff voor zitten... het moet me gewoon lukken...
 
<font face="Arial, Verdana" size="2">Gewoon uploaden bij een site zoals genoemd is, en die link, die eindigt op iets als</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">squadembleemnaam.jpg of squadembleemnaam.png of iets dergelijks als reactie plakken. Dan kunnen we de afbeelding zien door op de URL te klikken.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Je kan hem ook toevoegen door de URL te plakken bij de knop: voeg afbeelding in, wanneer je een reactie typt. </font>