Vsr upgrade?

Ktm rider

Well-Known Member
4 feb 2018
60
2
Trophies
5
Hallo

Ik wil graag een vsr 10 gaan halen welke upgrade
Heb ik nodig om hem beter te krijgen dan de ssg
Hebber ong 600-700€ voor over om te upgrade
Hoop dat jullie me kunnen helpen
Of toch een ssg halen?

Koop een jg bar10 ipv een vsr10 en dan scheelt het al €100 op je budget.

Ik zelf heb het volgende in mijn sniper zitten:

- maple leaf crazyjet barrel
- Action army hop up unit
- Maple leaf concave nub en autobot bucking
- Airsoft pro cilinder head
- Action army piston
- Steel spring guide
- Airsoft pro 90 graden trigger

Mijn sniper buddy heeft exact dezelfde set up en die heeft toevallig 2 weken geleden gekeken met een ssg wie er verder schoot.
Ze hebben 95 groten stappen uitgemeten dus het moet tussen de 90 en 95 meter zijn geweest en toen zijn ze gaan schieten op een andere vriend. Ssg haalde het bij lange na niet. Mijn maat zijn sniper mikte op het hoofd en raakte het boven been.

Ik ben geen fan van de ssg voor eerste replica omdat je geen idee hebt hoe het allemaal in elkaar zit. Ook moet je alle vervangende onderdelen bestellen bij noviboy op zijn site. En dat duurt wel ff voor je het in huis hebt + als je over de €24 heen gaat krijg je weer het importkosten en btw verhaal erbij...

Koop een jg bar10 ipv een vsr10 en dan scheelt het al €100 op je budget.

Ik zelf heb het volgende in mijn sniper zitten:

- Action army piston
- Steel spring guide

Mijn sniper buddy heeft exact dezelfde set up en die heeft toevallig 2 weken geleden gekeken met een ssg wie er verder schoot.
Ze hebben 95 groten stappen uitgemeten dus het moet tussen de 90 en 95 meter zijn geweest en toen zijn ze gaan schieten op een andere vriend. Ssg haalde het bij lange na niet. Mijn maat zijn sniper mikte op het hoofd en raakte het boven been.

Ik ben geen fan van de ssg voor eerste replica omdat je geen idee hebt hoe het allemaal in elkaar zit. Ook moet je alle vervangende onderdelen bestellen bij noviboy op zijn site. En dat duurt wel ff voor je het in huis hebt + als je over de €24 heen gaat krijg je weer het importkosten en btw verhaal erbij...
Maakt het niet uit een vsr of een bar 10?

Ja
Ja, je betaald alleen voor de body. Internals gaan er toch uit. De outer barrel van de Bar10 is zelfs van aluminium, vsr is allemaal (degelijk) plastic
dat klopt ook wel ja en ze blijven beide een beetje speelgoed achtig aanvoelen

Dan moet je een l96 van well halen. Ding weegt 5kg. Maar kan je vertellen dat je dat goed zat bent aan het einde van de dag ;)
Ja dat is ook zo ja en als je alles action army erin zit zou dat ook goed gaan?
Of iets me edgi
Je ziet er veel verschillen van

- Action army piston
- Steel spring guide
.
ik heb dit ook in mijn action army t10 zitten, op de trigger na (was al 90 graden en mag blijven tot ie het ooit gaat begeven)
Schiet echt als een zonnetje!

Edit: cilinder head heb ik standaard gelaten, enkel wat teflon tape tussen gedaan bij het dicht doen