waar camera platsen

Toothpick

Well-Known Member
4 sep 2014
1.448
660
Trophies
25
Ik heb al een tijdje een camera welke over het algemeen op mijn helm zit. het nadeel hier van is wel dat mijn helm scheef hangt en ik wel met helm moet spelen anders mijn camera er niet op kan. deze setup kun je in dit filmpje zien

Bij BH had ik een try out met op mijn schouder.
dat kun je hier zien
nadeel is hierbij dat je vijand niet ziet bij het schieten omdat ik standaard in schietpositie ga staan en daardoor het beeld te ver naar rechts is van waar ik schiet en mijn AA bij het "schouderen" er voor komt.

wie heeft evt tip's ideeën hoe ik het beste er uit kan halen?
 
mhm lastig. op je borst monteren? moet je alleen kijken dat je replica er niet steeds voor zit
 
bedoel je dat je helm scheef hangt door de camera?..
ik heb mijn contour roam ook ad zijkant van de helm..
In mijn ogen een van de beste plekken(aan de kant waar je normaal gesproken op aanlegd) en heb er ook geen last van..

En als je echt goed terug wil zien waar je op schoot is een guncam met optische zoom toch wel handig.

borst is denk ik niets..bij mij is het daar al druk zat met gear iedergeval en ik denk dat je arm er voor gaat met aanleggen?
 
Kijken voor een helm met nvg mount of gwn met de hoofdband, aan de voorkant of bovenkant monteren.
Ik zelf heb een gopro dus dat gaat wat makkelijker
 
Denk dat je moet afwisselen tussen je hoofd en wellicht op je replica.
Welke camera gebruik je?
 
Ik heb een Drift HD dus borst on ngv mount is geen optie. Contra gewicht dacht ik zelf ook al aan.
Een guncam met optische zoom.i wat voor merk en welke prijs?

Go-pro is no go. Bij aanschaf juist die niet gekozen omdat ze zo lelijk op je voorhoofd zitten.
 
zelf gebruik ik dit :
https://www.youtube.com/watch?v=4s7ZUfsMaIg

maar de drift is toch niet zo een zwaar apparaat?..
zit je helm wel stevig genoeg op je hoofd?
 
Als je de GoPro mount neemt van brain exploder samen met een GoPro staat ie niet zo midden op je hoofd.

Wat je beschrijft is een resultaat van side mounted cam. Tegengewicht is het enige dat je kan doen.