Waar in nederland is umarex vekrijgbaar?

MisterMutley

New Member
17 nov 2014
1
0
Trophies
1
Hallo !
Ik zoek me helemaal rot naar shops die umarex replica's verkopen .. de MP5 S/D umarex is toch wel eentje die hoog op mijn lijstje staat.
iemand tips?Groetjes Nick.
 
<font face="Arial, Verdana" size="2">http://www.wapenhandel.eu/webwinkel/Airsoft/</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Hier staan verschillende Umarex replica's op, zelf ken ik de webshop verder niet.</font>
 
Ik weet dat Hes van Zweden aan alles van Umarex kan komen.. Alleen krijg ik als maar nare ervaringen met die winkel.. Dus als je hem ergens anders kan krijgen, zal ik dat vooral doen.
 
Kijk eens buiten Nederland, bv in Duitsland: www.sniper-as.de .Zoek op merk Umarex en je vind er een aantal MP5 replica's staan.
Ik heb mijn M27 (VFC/Umarex) bij www.blacksword.pl gekocht, een Pools bedrijf. Volgens mij hebben zij ook MP5 replica's.
Succes verder!    
 
Dankjewel heren voor alle reactie's ! ik ga even snuffelen op die site's
Groetjes
 
Correct me if im wrong, maar zijn alle VFC modellen niet geliscenseerd bij umarex?
Want volgens mij is Umarex toch puur een bedrijf dat de licenties koopt van de officiele Waapens (Gna gna acn bot) Net zoiets als cybergun?
 
<b>(Dit is de quote)</b>
Ik weet dat Hes van Zweden aan alles van Umarex kan komen.. Alleen krijg ik als maar nare ervaringen met die winkel.. Dus als je hem ergens anders kan krijgen, zal ik dat vooral doen.


(Dit is geen quote, ik weet niet wat er verkeerd is gegaan)
Ze verkopen inderdaad een hoop van Umarex. Ik heb er zelf mijn replica's gehaald en gear. Zelf geen problemen gehad met hun. Alleen dat ze hun e-mails nogal traag en beperkt beantwoorden. Wat zijn jouw nare ervaringen geweest? Voor zover ik heb meegemaakt is het een prima winkel.
 
Umarex is een duits/amerikaans bedrijf die de rechten beheert van Heckler & Koch, Walther en Hämmerli Airguns en Airsoft. Sinds een aantal jaren voeren ze ook een aantal real-steel modellen in naar de US
Alle H&K GBB rifles komen bij VFC vandaan, De nieuwste modellen H&K G36 modellen bij Ares en daarvoor bij SLV 
Umarex pistolen komen bij Walther, KWA en KSC vandaan.
 
(Dit is geen quote, ik weet niet wat er verkeerd is gegaan)
Ze verkopen inderdaad een hoop van Umarex. Ik heb er zelf mijn replica's gehaald en gear. Zelf geen problemen gehad met hun. Alleen dat ze hun e-mails nogal traag en beperkt beantwoorden. Wat zijn jouw nare ervaringen geweest? Voor zover ik heb meegemaakt is het een prima winkel.

Ten eerste is Hes van Zweden  erg duur met de prijzen van de producten.
 Daarbij hebben ze redelijk wat kennis, als je de juiste persoon treft, maar op andere momenten hebben ze geen antwoorden op hele makkelijke vragen.
Als je een defect hebt, dan gaat alles via de leverancier en duurt het proces tot dat je het terug hebt,  heeeeeeel erg lang.


En als laatst, vind ik de eigenaar een botte L*L. Die man is erg kort af, en leeft hij bij het motto "Get your shit, and get out!"
 
Wat Evil zegt ^^
Plus het feit dat van het meeste van wat ze verkopen eigenlijk nooit extra magazijnen op voorraad zijn en daar vaak 6 weken + levertijd op zit.
 
Umarex is een duits/amerikaans bedrijf die de rechten beheert van Heckler & Koch, Walther en Hämmerli Airguns en Airsoft. Sinds een aantal jaren voeren ze ook een aantal real-steel modellen in naar de US
Alle H&K GBB rifles komen bij VFC vandaan, De nieuwste modellen H&K G36 modellen bij Ares en daarvoor bij SLV 
Umarex pistolen komen bij Walther, KWA en KSC vandaan.

Als Umarex de rechten beheert van oa. Heckler & Koch, dan heb je een natuurgetrouwe replica van de MP5, die overigens dit jaar zijn 50e jubileum viert. De SD staat voor Schalldämpfer...