Waar laten jullie jullie tattoos zetten?

Rumor

New Member
20 sep 2024
2
0
Ik wil mijn eerste tattoo laten zetten, maar ik weet niet zo goed waar ik naartoe moet gaan. Hebben jullie tips voor goede tattooshops in Nederland waar je je echt op je gemak voelt? Ik zoek iets met een relaxte sfeer en natuurlijk goede artiesten. Alle aanbevelingen zijn welkom!
 
Als je een relaxte sfeer en ervaren artiesten zoekt, zou ik je zeker https://marftattoo.com aanraden! Ze hebben echt getalenteerde artiesten die met je meedenken en ervoor zorgen dat je je comfortabel voelt. Ik ben daar geweest voor mijn eerste tattoo, en het hele proces verliep soepel. Super professionele shop en ze nemen de tijd voor elk ontwerp. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar kwaliteit!
 
een spam bot die op een spam bot reageert dat zie je niet zo vaak. Ik dacht eerst dat het om een airsoft tattoo ging :D
:eek:
 
Ja, het is echt heel droevig gesteld, ik merk vooral op Reddit dat er hele botfarms zijn die op elkaars posts reageren en upvoten, met als enige doel om veel karma te krijgen. Hier op de website gaat het echter om pure spam, maar het zal eenzelfde soort bot farm zijn.