Waar te vinden? De Classic Army M14 EBR scout

Nightw1ng

Member
3 nov 2014
5
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Hopelijk zit ik hier in de juiste cattegorie. Zo niet mijn excuus.

Voor sommige misschien bekend, o die is mooi! Maaar.. waar haal ik m vandaan zonder een berg shipping/ importkosten te betalen. Al veel (web)shops afgezocht hier in Nederland, Belgie, Polen enz... Gemaild naar shops waar ze zijn grote broer hebben (Classic Army M14 EBR Match) helaas bij sommige zelfs zonder response. Tot op heden dus nog niet gevonden wat ik zocht.

Dus mijn vraag: Toevallig iemand anders een (web)shop waar deze beschikbaar is?

Alvast bedankt!

Mvg,

Wesley

Ik zou elke winkel mailen die ook maar iets van CA in het assortiment heeft. Verder meen ik dat toen ik begon met airsoften (toch al wat jaren terug) CA binnen Europa gedistribueerd werd door het Deense ASG. Wellicht kunnen die je verder helpen.

Bedankt voor de info heren :)

Ben maar gestart met wat zaken te contacteren of ze mogelijk dit model kunnen leveren.

Even een vraag los er van, G&G levert ook een GR EBR-S, op het oog precies hetzelfde model. Deze is (als de classic army versie leverbaar is) 200 euro duurder, het extra geld waard om uit te geven?

Nogmaals dank!

Frankrijk, nog in de aanbieding ook, geen extra belasting en 20 euro verzendkosten:

http://www.phenixairsoft.com/en/aeg-fusils-d-assaut-/13340-Classic-Army-M14-EBR-Scout-FM.html

Ps je zit helemaal in de juiste categorie ;-)

Gelukkig :)

Frankrijk, nog in de aanbieding ook, geen extra belasting en 20 euro verzendkosten:

http://www.phenixairsoft.com/en/aeg-fusils-d-assaut-/13340-Classic-Army-M14-EBR-Scout-FM.html

Super! Je bent geweldig! 

Kan iemand mij toevallig nog wat vertellen in het kwaliteitsverschil tussen de G&G versie en die van CA?

Nice, ik vind het zelf ook een prachtig ding,

Wij hebben er 1 van cyma gehad, was helaas een drama ding.

CA weet ik verder niet zoveel over.

Naar wat ik gehoord heb, maar kan ik niet bevestigen, zouden die G&G M14`s echt top dingen zijn. Standaard al goed en met een paar kleine upgrades echt monster achtig goed presteren.

Maar dit heb ik een keer ergens gelezen. Zelf geen ervaring mee.

CA was voor een paar jaar terug niet slecht. Schijnt echter tegenwoordig wel wat minder te zijn als vroeger. (mindere kwaliteitscontrole)

Iedereen bedankt voor de hulp, na wikken en wegen, mijn kleingeld tellen, nog eens staren, staren, staren, denken, dromen, wikken, wegen.

Ja ik ben er uit...

De G&G GR14 EBR-S Black (M14 EBR Short) is vanaf volgende week in mijn bezit! 

Waarom toch niet de CA?

Bunker-Buster, harstikke bedankt voor het speurwerk, ik heb ze gemaild vanwege de hoge fps (400fps) en of ze deze konden verlagen, dat zou me 70 euro extra kosten, en een werkweek extra wachten. Voor dat beetje extra dat ik dan zou moeten neerleggen voor de G&G, die standaard rond de 320 schiet en bij airsoftshop-europe vandaan komt, was de keuze uiteindelijk toch wel snel gemaakt.

Nogmaals iedereen bedankt voor de hulp en met meedenken, volgende week stuur ik er wel een paar plaatjes achteraan!

Gr,

Wesley

Beloofd is beloofd
DSC_0219.jpg
DSC_0218.jpg
DSC_0217.jpg

Blijven mooie dingen om te zien die M14. Jammer dat ik de mijne heb moeten weggooien.

Zeker een mooi ding. Eerst keer dat ik je tegen kom op het veld zou ik dat graag even vast willen houden.

Blijven mooie dingen om te zien die M14. Jammer dat ik de mijne heb moeten weggooien.

Wat was het probleem dat je m weg moest gooien?

Zeker een mooi ding. Eerst keer dat ik je tegen kom op het veld zou ik dat graag even vast willen houden.

Geen probleem, schiet er dan gerust wat bbs mee in het rond. 

Als ik ga airsoften ben ik meestal te vinden bij Ghost Town.

G&G is trouwens ook onderdeel van ASG (of andersom), zat een mooi stickertje op de doos.

Nogmaals iedereen dank!

Die van ons was een Cyma lange M14 (el cheapo met namaak hout). Welke we hadden gekocht met het doel om hem te DMRen. Maar tijdens het test schieten, toen we hem binnen hadden gekregen (nog niks aan gedaan) liep hij binnen 500 BBs al vast. Toen moest hij dus uitelkaar, maar dat was toch al de bedoeling en dus niet zo erg... Maar ook toen we de veer, piston ect... hadden aangepast, bleef hij om de X aantal schoten vast lopen. Door het letterlijk meer dan 30 uit elkaar halen, begonnen ook schroeven, charging-handle enzo het langzamerhand te begeven, waardoor we opgegeven moment hebben besloten om het apparaat weg te gooien, omdat aan alles wel wat mankeerde   :O

Oef, dat is zonde, nouja dan ben ik op zo'n moment blij dat ik iets meer geld uitgeef en gelijk een stukje degelijkheid in handen heb die ik desnoods nog terug kan aangezien de shop in belgie zit. Tot nu toe voelt alles goed stevig aan, geen vreemde geluiden of dingen, geen weigering/vastlopers in schoten.

De 21ste er mee skirmen, kijken hoe dat gaat. Als ik wat meer ervaring heb opgedaan met de GR14 zal ik een review achterlaten.