walther ppQ

Hessel

Well-Known Member
16 nov 2017
239
32
Trophies
8
Hey ik had een vraag ik zat te kijken naar een walther PPQ. Weet iemand of die fijn is en of dat hij van goeie kwaliteit is? :D

Hey ik had een vraag ik zat te kijken naar een walther PPQ. Weet iemand of die fijn is en of dat hij van goeie kwaliteit is? :D
en of er een off brand merk is dat ook mags maakt voor deze replica :)

Ik heb er eentje, ligt heerlijk in de hand (helemaal voor mijn kleinere handen), mooie snelle terugslag en alle markings / full metal.
Magazijnen heb ik alleen van Walther zelf gezien en zijn wel wat aan de dure kant (35-40 euro p/s) maar anderen passen helaas niet.
(ze lijken iets op M9 magazijnen maar de magwel is helaas anders)

Al met al een erg fijne replica, ik ga toch nog eens overwegen om er 1 á 2 extra magazijnen voor te kopen.

bedankt voor de feed back ik zou er super graag een willen maar ja klopt van de magazijnen hoeveel heeft u er en wat raad u mij aan want ben een beginner ;):)

bedankt voor de feed back ik zou er super graag een willen maar ja klopt van de magazijnen hoeveel heeft u er en wat raad u mij aan want ben een beginner ;):)

Hey! Als riflemen is een sideram meer een heel leuk hebben dingetje. Ik heb zelf als riflemen mijn sidearm nog nooit gebruikt en altijd voor niks over het veld mee genomen. Maar een GBB sidearm is natuurlijk geweldig leuk! Namelijk lekkere terugslag en realistische uitstraling, als je budget het toelaat zou ik een sidearm kopen met 1 holster en 3 magazijnen. Dan ben je ongeveer 200 euro kwijt aan sidearm, als je een krap budget hebt kan je beter een sidearm links laten liggen en de nodige gear kopen.

Ik heb zelf een 1911 gekocht en eigenlijk een beetje spijt van omdat toen ik hem kocht. Ik geen idee had wat goed is en wat slecht was en ik daarom geen goede keuze heb kunnen maken wat ik fijn vind en daarom staat hij nu ook te koop :P

Hey! Als riflemen is een sideram meer een heel leuk hebben dingetje. Ik heb zelf als riflemen mijn sidearm nog nooit gebruikt en altijd voor niks over het veld mee genomen. Maar een GBB sidearm is natuurlijk geweldig leuk! Namelijk lekkere terugslag en realistische uitstraling, als je budget het toelaat zou ik een sidearm kopen met 1 holster en 3 magazijnen. Dan ben je ongeveer 200 euro kwijt aan sidearm, als je een krap budget hebt kan je beter een sidearm links laten liggen en de nodige gear kopen.

Ik heb zelf een 1911 gekocht en eigenlijk een beetje spijt van omdat toen ik hem kocht. Ik geen idee had wat goed is en wat slecht was en ik daarom geen goede keuze heb kunnen maken wat ik fijn vind en daarom staat hij nu ook te koop :p
niet zo goeie reclame he ;) maar ik zoon holster die je op je been vast maakt willen halen of zakken die af :)

niet zo goeie reclame he ;) maar ik zoon holster die je op je been vast maakt willen halen of zakken die af :)

Achja, ik wil niet iemand opschepen met mijn problemen :P Dus ik ben eerlijk over de replica. Ik heb geen ervaring met holsters omdat ik die geen heb. Misschien 1 van de redenen dat ik hem nog nooit gebruikt heb. Ik heb hem altijd in mijn vest zitten. Je hebt volgensmij 2 soorten holsters een Beenholster, die maak je vast met 2 velcro straps aan je been en een riem holster. Die schuif je over de rand van je riem of broek.

Achja, ik wil niet iemand opschepen met mijn problemen :p Dus ik ben eerlijk over de replica. Ik heb geen ervaring met holsters omdat ik die geen heb. Misschien 1 van de redenen dat ik hem nog nooit gebruikt heb. Ik heb hem altijd in mijn vest zitten. Je hebt volgensmij 2 soorten holsters een Beenholster, die maak je vast met 2 velcro straps aan je been en een riem holster. Die schuif je over de rand van je riem of broek.
ja die aan je been die wil ik :) maar eerst wil ik een hoofd replica een vest mags batterije brill en tactcal helmet:cool:

ja die aan je been die wil ik :) maar eerst wil ik een hoofd replica een vest mags batterije brill en tactcal helmet:cool:

Haha verstandig, voordat je al je geld tegen de muur smijt voor een sidearm en er dan achter komt dat er geen geld meer is voor andere belangrijke dingen. Zoals Skirm entree :D:p

25 euro per keer, ga je 12 keer per jaar dan is dat 300 euro, dat is een aardig bedrag, denk dat gemiddeld men 8 keer gaan per jaar. Mensen kunnen zeggen maar ik ga 20 keer, dan ben je relatief wss een uitzondering, zijn ook mensen die nog geen 3 keer gaan ivm druk zijn.

kost dat eigenlijk veel:eek:

Wat rebel al zegt is rond de 25 euro normaal. Maar bijvoorbeeld bunkerhill waar ik komende maand heen ga kost 60 euro voor 2 dagen. En ik ben van plan om komende 3 keer te gaan, dus dat is dan toch 180 euro. Vind ik best veel maarja het is mijn hobby :)

@Hessel, tof dat je kijkt naar een sidearm! Zoals Niels al aangaf, heb je 'm waarschijnlijk minder vaak nodig dan een sniper of DMR (die binnen 15m over moeten op sidearm), maar het is A) tof om te hebben omdat het je loadout compleet maakt, en B) ik heb 'm zelf toch al vaker nodig gehad, ook bij clearen van gebouwen, waar m'n primary net te groot is eigenlijk.

Inhoudelijk speel ik zelf met een Cytac Rotopaddle holster. Ik ben begonnen met een dropleg holster (dezelfde als de politie (duim duwen, en schuiven)), maar ben overgestapt. Zelf vond ik het niet fijn zitten, net te laag zitten (ook op de hoogste stand), en het wobbelt aan je been (ook na goed vastzetten is het wel een drukken gewicht op je bovenbeen).

Mijn advies: probeer 't in de winkel uit. Ren ermee, spring ermee, en kijk wat je ervan vind.

Succes!

Ik heb twee PPQ's gehaald omdat ze goed in de aanbieding waren. Ik vind het een fijne replica dus ik ben er blij en enthousiast over!

Mags is inderdaad wel wat prijzig.

Mocht je een keer op een skirm staan en je ziet iemand met een PPQ vraag gerust of je er eens naar mag kijken. 9 van de 10 geeft hem zo in je handen zodat je er naar kan kijken en aanvoelen.

Alleen nadeel aan de gas is het weer...

@Hessel, tof dat je kijkt naar een sidearm! Zoals Niels al aangaf, heb je 'm waarschijnlijk minder vaak nodig dan een sniper of DMR (die binnen 15m over moeten op sidearm), maar het is A) tof om te hebben omdat het je loadout compleet maakt, en B) ik heb 'm zelf toch al vaker nodig gehad, ook bij clearen van gebouwen, waar m'n primary net te groot is eigenlijk.

Inhoudelijk speel ik zelf met een Cytac Rotopaddle holster. Ik ben begonnen met een dropleg holster (dezelfde als de politie (duim duwen, en schuiven)), maar ben overgestapt. Zelf vond ik het niet fijn zitten, net te laag zitten (ook op de hoogste stand), en het wobbelt aan je been (ook na goed vastzetten is het wel een drukken gewicht op je bovenbeen).

Mijn advies: probeer 't in de winkel uit. Ren ermee, spring ermee, en kijk wat je ervan vind.

Succes!
oo oke bedankt zal binnen kort even gaan sporten in de winkel;):)

Ik heb twee PPQ's gehaald omdat ze goed in de aanbieding waren. Ik vind het een fijne replica dus ik ben er blij en enthousiast over!

Mags is inderdaad wel wat prijzig.

Mocht je een keer op een skirm staan en je ziet iemand met een PPQ vraag gerust of je er eens naar mag kijken. 9 van de 10 geeft hem zo in je handen zodat je er naar kan kijken en aanvoelen.

Alleen nadeel aan de gas is het weer...
is ggoed bedankt ik moet eerst nog 18 worden maar dan zal ik kijken of ik iemand kan vinden op een skirm:D