Zucht, ik zou wel een heel boekwerk kunnen schrijven....
In mijn klein anderhalf jaar airsoften (20OCT13 begonnen)
Heb ik:
1) Mijn Jg Bar-10 G-spec volledig door de midden gebroken bij het einde
Even voor informatie, dit was de eerste skirm dat ik ermee speelde. Na 2 schoten in het veld brak hij doormidden. Nu was dat niet zo'n ramp en heb ik kunnen verder spelen (medemogelijk gemaakt door @Bjorn Groen voor het prachtige oplappen met ducttape)
Ik heb daarna een nieuwe houten stock besteld voor de JG Bar-10. Deze bleek dus niet de passen en nadat er een potje mee was gespeeld: (Lichtbruine gedeelte is de magcatch die is afgebroken, beide dingen die de loop in het midden houden ook gespleten)
Nu zou je toch denken dat het daarbij blijft? Lol nope.JPG ik zal vanwege spam te verkomen niet nog meer foto's gebruiken. Wat er voor de rest nog allemaal kapot/stuk/geindigt/verbrand/zanderovergegooid is:
-Iasus throatmice (Dit is mogelijk een kabeldefect, heb alleen nog niet nieuwe draad kunnen bestellen)
-Messenhouder, na mijn knivestreak bij de laatste introdag heb ik perongeluk de messenhouder stukgetrokken en ligt die ook in galemiezen.
-Relatie
-2 magazijnen
-Heel veel eer verloren
-jamming rod doormidden
-Genoeg hop-up chambers om +tien replica's te bevooraden (allemaal expirimenten)
-Pistool kaduuk (mijn eigen welteverstaan)
-etc etc etc...