Wat heb je gesloopt/kapot gemaakt?

Lockheed

Well-Known Member
27 jun 2014
302
173
Trophies
18
Beste forumers,

Omdat er nou eenmaal leedvermaak is, maak ik dit topic aan om jou stunt/fails te delen

waarmee je iets kapot hebt gemaakt in een skirm. Komen misschien wel leuke verhalen van.

Ik zal zelf beginnen met een rush naar voren waardoor mijn pistolgrip doormidden ging.

qGjNIw.jpg

Zucht, ik zou wel een heel boekwerk kunnen schrijven.... 

In mijn klein anderhalf jaar airsoften (20OCT13 begonnen)

Heb ik: 

1) Mijn Jg Bar-10 G-spec volledig door de midden gebroken bij het einde

qnshgp.jpg

Even voor informatie, dit was de eerste skirm dat ik ermee speelde. Na 2 schoten in het veld brak hij doormidden. Nu was dat niet zo'n ramp en heb ik kunnen verder spelen (medemogelijk gemaakt door @Bjorn Groen voor het prachtige oplappen met ducttape) 

Ik heb daarna een nieuwe houten stock besteld voor de JG Bar-10. Deze bleek dus niet de passen en nadat er een potje mee was gespeeld: (Lichtbruine gedeelte is de magcatch die is afgebroken, beide dingen die de loop in het midden houden ook gespleten)
o0njax.jpg

Nu zou je toch denken dat het daarbij blijft? Lol nope.JPG ik zal vanwege spam te verkomen niet nog meer foto's gebruiken. Wat er voor de rest nog allemaal kapot/stuk/geindigt/verbrand/zanderovergegooid is:

-Iasus throatmice (Dit is mogelijk een kabeldefect, heb alleen nog niet nieuwe draad kunnen bestellen)
-Messenhouder, na mijn knivestreak bij de laatste introdag heb ik perongeluk de messenhouder stukgetrokken en ligt die ook in galemiezen.
-Relatie
-2 magazijnen
-Heel veel eer verloren
-jamming rod doormidden
-Genoeg hop-up chambers om +tien replica's te bevooraden (allemaal expirimenten)
-Pistool kaduuk (mijn eigen welteverstaan)
-etc etc etc...

Mocht de JG nog niet gefixed zijn kan ik je misschien een eindje helpen. Kan kijken wat met er met de freesmachine en polyester te repareren is om die houten stock te fixen. Is alleen in Den Haag..

Di&#s net achter gekomen dat er een stukje van de hamer is afgebroken van mijn we g18 :(

6AiB6wR7FGFYvb1LJ_LmRMtMAekfYR73Zmo0CKh-DFw=w1116-h628-no

De trekker van een Beretta 92fs die ik overgekocht heb van iemand. Weet niet eens welk merk, was best wel een lompe aankoop van mijn part wat dat betreft :s

Anyway, de veer van de trekker is kaduuk, geen idee hoe ik deze kan vervangen als dat wel kan. Keertje naar kijken.

UUh, ik heb een Hamer van mijn Cybergun 1911 BW R2  gesloopt. Het is een bekend euvel, dat de slede achter de hamer hangt, en dit wou ik oplossen door wat van de hamer af te schuren. Maar dat was iets te veel, waardoor de slede de hamer niet meer door zijn vergrendel punt duwde :(

IMI Defense holster heb ik de 1 op 1 na laatste keer bij ghosttown gesloopt, door te lomp van 1 van de keten af te springen :O

Cyma M14 , deze  liep zonder aanpassingen binnen 500 BB's vast. Daarna hebben we hem proberen te DMRen, maar die hebben we dus danig gesloopt, dat die deels doorverkocht is en deels de container in.

Bajonet voor de M4.. Rubberen meuk kan niks hebben en springt van ellende al bijna uit elkaar als je het uit de verpakking haalt. Na 3 a 4 keer lijmen en 100 keer verliezen binnen 3 skrims, heb ik hem zelf maar in de prullenbak gemikt.

@Rene de veer van de trekker stelt niet zo veel voor en is makkelijk te maken denk ik, moet je

maar ff dissassembly zoeken van beretta de meeste zijn gelijk.

Bij onze gezamelijke skirm in Ghost Town 1 van de Mp7 magazijnen te lomp gevuld met de snellader en toen ik de snellader wegtrok was het magazijn ineens een snellosser.

Fontijntje BB's tot gevolg hebbende.

Verder een slap aftreksel van een ASG shotgun om zeep geholpen.

Nadat de trekker de grendel niet meer vast hield want cheap plastic afwasborstelmateriaal,geprobeerd hem zelf weer degelijk te maken maar er vervolgens een zooitje van gemaakt met dolgedraaide schroefjes en veertjes overhoudend.

Het kreng daarna een militante begrafenis gegund.

Mijn eerste replica maginegeweer,een MP40, van eerste klas abs-plastic CQB geschikt gemaakt door de klapkolf te verwijderen en de loop in te korten.

Maar daarmee dus wel alle karakteristiek uit de MP40 verwijderd.

Vervolgens er een paintjob op losgelaten waar mijn gepruts met mijn M-4 bajonet klein bier bij is en je hebt een serieuze belediging voor alles wat met airsoft te maken heeft.

Ik durf er geeneens een foto van te plaatsen,laat staan dat ik het lef heb er ooit nog eens mee op een skirm te verschijnen.(schaamrood!)

@Bunker-Buster dankje zeer voor het aanbod, het probleem is alleen dat de externals niet passen op de stock en dus veel weggevreesd(lees halve body) weggevreesd zal moeten worden om het te fixen.