Wat is een goede scope voor de SA-B02?

Madrettor

New Member
30 jun 2016
1
0
Trophies
1
hallo allemaal,
ik ga mn eerste eigen replica kopen en heb een SA-B02 op het oog. Wat kan ik daar het beste voor scope op zetten? En wat voor scope kunnen jullie aanraden prijs/kwaliteit technisch.
Alvast bedankt

Ik heb zelf net ook de SA B02 aangeschaft en er een red dot op gezet. De baan bij mij in de buurt is CQB en de red dot bevalt me wel. Ik heb er een van €45,- op gezet omdat deze ook op mijn real steel goed blijft zitten en tegen een stootje kan. Ik ben aan het wachten op een andere scope met wat meer vergroting voor buiten.

Het is voor mij een kwestie van waar wil je hem voor gebruiken en wat vind je zelf prettig.

Gewoon een red dot zeker op een stock replica ga je de vergroting niet nodig hebben voor het schieten iig, maar als je per se een vergroting erbij wil overweeg dan misschien een 1.25-5x scope dan heb je zowel een bijna 1x vergroting a la een red dot en ook nog vergrotingen om naar te switchen voor de langere ranges.

Ik heb een replica van die ze bij defensie gebruiken.
Een Aimpoint CompM4.
Werkt super

Je stelt een erg simpele vraag voor iets wat erg breed is.

Ga je CQB of ga je Outdoor?

Ik persoonlijk vind op de grotere velden een optic met vergroting erg fijn. Niet omdat ik dan ver hits kan maken. Maar gewoon kan kijken of die boomstronk misschien niet een tegenspeler is.

Bij CQB is een optic met vergroting gewoon zinloos, dus daar zou ik altijd voor een Aimpoint gaan.

Jorst;23608 zei:
Ik heb zelf net ook de SA B02 aangeschaft en er een red dot op gezet. De baan bij mij in de buurt is CQB en de red dot bevalt me wel. Ik heb er een van €45,- op gezet omdat deze ook op mijn real steel goed blijft zitten en tegen een stootje kan. .

Jorst, wat was bij jou de levertijd van de SA B02?

3 dagen. Maar een collega heeft hem meegenomen voor me. Hij was op vakantie bij familie in Polen en heeft hem daar opgepikt. Hij speelt zelf ook dus was allemaal makkelijk geregeld.