Wat is er te doen op 13/14 september?

Roelof

Member
19 jul 2014
13
0
Trophies
1
Ik heb dan een vrij weekend en dan wou ik mijn eerste skirm plannen.Heeft één van jullie dan al wat staan? Zo ja zou ik dan een dagje mee kunnen draaien?<div>
Alvast bedankt!</div>
 
Ik ga waarschijnlijk ( afhankelijk of ik mijn nieuwe M1911 replica op tijd binnen krijg)  14 sep naar Balls and Arrows
Je zal dan kunnen meerijden maar,dat hoor je deze week dan nog wel
mvg Tim  
 
Bedankt Tim. Tof dat je het aanbied! Ik hoop dat je je nieuw AA krijgt. Kan je hem direct even showen haha.
Ik zag zelf niet dat er een skirm was ofzo. Betekend dat je er als nog gewoon heen kan gaan?
 
Gezien de weersverwachting en agenda gaan wij mogelijk 14 sep naar Veluwe airsoft.
Ik zal dit in de loop van de week (vrijdag ofzo) nog wel even laten weten.
greetings
 
@Twinfromhell Leuk! Jullie komen toch uit de kop van Overijssel? Zou ik dan met jullie kunnen mee rijden vanaf station Zwolle of een ander station wat voor jullie het meest voor de hand ligt?
 
Balls & arrows heb ik nu al 2 keer gehad. Dit weekend word het Veluwe airsoft
 
@Twinfromhell Leuk! Jullie komen toch uit de kop van Overijssel? Zou ik dan met jullie kunnen mee rijden vanaf station Zwolle of een ander station wat voor jullie het meest voor de hand ligt?



Als we gingen was het geen probleem. Maar ondertussen is inschrijven niet meer mogelijk, omdat het evenement vol is.. Tevens hebben wij inmiddels andere afspraken voor deze datum.
 
@Molok
Eey 
Ik heb vandaag een mail van de webshop ontvangen.Helaas komt de replica niet optijd. Ik ga daarom deze week niet skrimen.99.9% zeker dat ik dat volgende eek wel ga doen.
Sorry man .
 
Geen probleem heren. Toch heel erg bedankt voor de moeite.
Ik heb mij inmiddels wel kunnen inschrijven voor Veluwe airsoft.Is er toevallig nog iemand anders die ook de 14sep daar gaat skirmen?
 
Yes ik kom ook voor mijn eerste skirm. Vanavond thuis nog even inschrijven.
 
@Venlonaer
Tof man!  Ik hoop dat er nog plekken zijn.
Laat mij even weten als het lukt. Dan kunnen we misschien die dag wel met elkaar optrekken.
 
@Molok, helaas vol. Dan maar naar Balls and Arrows ;) We komen elkaar vast wel een keer tegen. Komt goed!