Wat is het dunste Hop up Rubber?

SjaakieXL

New Member
7 apr 2016
1
0
Trophies
1
Ik heb zelf een AGM Sten, waarbij ik een conversie heb gemaakt naar een Sten MK2-S. Daarbij wilde ik de loop gaan vervangen naar een 6,03 loop, die een stuk langer kan zijn door de demper. Echter krijg ik deze loop niet de hop-up kamer in met het rubber er omheen.

Zijn er nog dunnere rubbers in omloop?

Gr Colin

Das raar, de barrels horen aan de buitenzijde dezelfde diameter hebben. Is het wel een standaard hop up kamer?

Rare vraag maar staat de hop up hammer wel helemaal naar boven oftewel nul hop, neem aan dat dit het niet is maar toch even controleren.

Voor wat meer duidelijkheid heb ik een foto van de hopupkamer gemaakt. Deze is helaas verre van standaard. Gaat deze ooit kapot, is dit ook gelijk einde oefening.. :(

imgur.com/iivm50r

Daarnaast lijkt de diameter van de standaard AGM Barrel iets kleiner te zijn dan mijn nieuwe.

Hmmm dan heb ik om eerlijk te zijn geen idee dan bijwerken tot het wel past, zal wel zorgen voor een hele goede airseal XD, maar kan ook meer schade aanbrengen dan dat het goed doet.

Zou uitkijken met het uitboren of iets dergelijks van de hop up zelfs aangezien het plastic is dat waarschijnlijk moeilijk te vervangen is. Misschien beetje insmeren met vet/olie aan die buitenkant bucking? (niet binnenkant! )

En heb je de bucking ook met de goede kant op de barrel gedaan?
Er zit een randje in de bucking die in een gleufje van de barrel moet. (deed ik gister niet en toen paste mijn barrel ook niet in de hop up).

Wat Lockheed en chaos zeggen was ook het eerste wat in mij op kwam.

Zelf het niet passen probleem ook gehad met Prometheus purple bucking. Nooit goed werkend gekregen.

Helaas. Was het maar zoiets simpels als de bucking omdraaien. Maar niemand weet of er dunnere rubbers zijn?

@SjaakieXL Volgens mij niet. Ik heb een modify bucking en die voelde al redelijk dun en soepeler aan in vergelijk met de standaard bucking in mn aeg.

Ik weet niet of het daadwerkelijk zo is, maar maple leaf bucking die in gebruik voelt in ieder geval wel behoorlijk dun aan. En is tevens ook nog eens een upgrade part, zult er waarschijnlijk wel wat meters mee winnen.

@Twinfromhell Hebben die maple leaf rubbers niet drie ribbeltjes op het rubber zitten? Daardoor worden ze nml dikker.

Inderdaad. Maar voelt wel dun aan.
En 3 ribbeltjes geven nog altijd minder weerstand dan één volledig te dikke bucking.
Mocht de maple leaf nog te dik zijn, schuur je de ribbeltjes zo weg.

kwa G2X, prometheus extra soft en volgens mij de stock tm rubbers zijn ook heel dun.