Wat raad je mij aan

wesleyVan

New Member
28 aug 2018
1
0
Trophies
1
Hoi ik ben wesley ik ben sinds kort begonnen met airsoft

Ik ben begonnen met een huur set (die shitty was) nu ik nabv lid ben de pistol ssp1 heb en alle gear zoek ik nog een goeden replica aeg wat zoveel mogelijk metaal bevat aan gezien ik soms onhandig kan zijn en hem kan laten vallen mijn budget ligt rond de 100 a 700 euro ik wil een goede out of the box hebben waar je gelijk mee kan knallen en ook wat mee.kan raken als iemand wat weet hoor ik het graag mijn zoek tocht loopt vast

Hey!

Eigen spullen zijn altijd beter dan huurkits. Alleen al omdat het van jou is :D

Tussen de 100 en 700 euro is een flinke range, en als je meteen wilt knallen en geld niet echt uit maakt. Zou ik gaan voor een Krytac, bijvoorbeeld deze: Kost wat, maar is ook van goede kwaliteit! @Joris gebruikt de PDW en volgensmij bevalt dat enorm goed!

https://www.qtacairsoft.com/airsoft-replicas/rifles/aeg-rifles/12081-trident-mk2-crb-fg

Voor een minder bedrag heb je ook goede replica's, die kan je later upgraden zodat ze op het zelfde niveau komen van de Krytac, maar dan moet je hem dus upgraden. Dat kan je zelf doen, of laten doen bij een shop of anders een bevriende airsofter! Een goede basis is dan bijvoorbeeld een Specna Arms, met een mooie goede body, en standaard al goede internals erin!

https://gunfire.com/nl/search.php?text=specna+arms

• Leuk
Waarderingen: wesleyVan
Ik zou alleen persoonlijk niet bij q-tac bestellen. Ik heb daar negatieve ervaringen mee. Maar beetje google'en en je kunt hem ook wel ergens anders vinden.

• Leuk
Waarderingen: Peter
Full metal? Simpel E&l of lct AK
Je kan er mee graven, voetballen, iemand zn kop inslaan als ie zn hit niet pakt, als hamer gebruiken etc

owja en ook nog mee airsoften want recht uit de doos schieten ze goed. Zet er een goed loopje in + flat hop en je haalt goed 60 meter

• Leuk
Waarderingen: Jan
Een Tippmann is als een vriendin.
Heeft TLC, geduld en de juiste aankleding nodig.
Hoeft niet de wereld te kosten.
Je hebt wel een fles op je rug ivm dat hij HPA is maar het is op de Daytona gun de enige die een beetje echte recoil heeft.
GBB hebben dit ook maar minder.
Wolverine kun je dit ook krijgen maar prijs is wel een nadeel.
AEG kan ook maar de standaard ebb is echt weinig.
De tremor kit voor de AEG geeft meer recoil alleen je kunt dan geen rear wired gearbox meer gebruiken.
Het beste wat je kunt doen is naar een shop toe gaan die veel replica's op voorraad heeft en gewoon kijken wat je bevalt en dan een keuze maken.
Laat je door deze keuze niet van de wijs brengen wat andere zeggen en goed vinden maar ga voor je eigen smaak.
Dit ivm je anders weer een replica in je bezit hebt die jou misschien totaal niet bevalt

Tippmann hoor ik men over. Maar weet niet hoe die is.

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
Ik ken redelijk wat mensen met Tokio Marui M4's en SCAR's en die zijn er allemaal heel erg tevreden over en hebben (bijna zonder uitzondering) die apparaten al een jaar of 3 niet open gehad en schieten nog perfect, zo uit de doos. Dus met dat budget zou ik je zoiets aanraden.