Wat te doen, wat te doen..

Malarkey

Member
14 apr 2015
9
0
Trophies
3
ik heb onlangs een face mesh binnen gekregen met combat goggles in combinatie met een Emerson fast helm, Mesh masker vond ik gigantisch irriteren dus ben ik van plan om een Paintball masker te gebruiken deze:

digi_camo_e_vent_grande.jpeg

In combinatie met:

-font-b-MICH-b-font-2000-Style-ACH-Helmet-w-font-b-NVG-b-font.jpg

Onlangs een review gezien en passen redelijk goed bij elkaar en zitten ook comfortabel. 

Het enige probleem is bij beide dingen dat je als je naar beneden kijkt door de dikte van goggles / mesh masker of paintball mask amper op je vest kan kijken naar wat je pakt qua mags of andere benodigdheden.

Ik kan alles nog retouren wat ik hier heb liggen dus wat raden de mensen die al wat vaker gespeeld hebben en vooral met warm weer aan qua bescherming,een mesh masker en toch een andere bril zoals dit: 

SO.jpg

Een paar meningen zullen al genoeg zijn voor me om een uiterlijke beslissing te maken!

ik zelf gebruik alleen een shemagh en dat werk prima en

met de onderste bril

Ik gebruik alleen een bril en houdt zoveel mogelijk mijn mond dicht en mn buks aangericht als ik contact op close range verwacht. 

Ik probeer een compromis te sluiten met mezelf, eventueel de paintball mask lekker laten liggen en gebruiken voor CQB, daarnaast een normale swiss eye bril gebruiken met mesh masker in de zomer en relatief warm weer.. Paintball masker was wel redelijk aan de prijs met 110 euro..

Heb een besluit genomen.. Ik hou de paintball mask voor toekomstige CQB's en zal in de zomer met skull mesh mask en tactische bril te vinden zijn met de mich 2000 helm :)