Wat vinden jullie ?

Tri Shot

Well-Known Member
22 mrt 2015
332
163
Trophies
10
Vandaag een mailtje van een leverancier in Frankrijk gekregen over een nieuw artikel dat bijna leverbaar is. De ASG Fusil Sniper TAC 6 Co2

De prijs is heel netjes voor net geen 130,00 euro en voor 169,00 als pack met extra magazijntje, tas, en laser.

Wat denken jullie?  De moeite waard of wat ?? http://www.phenixairsoft.com/fr/fusil-de-precision-sniper/14461-ASG-Fusil-Sniper-TAC-6-Co2.html

Ik ben zelf nog altijd niet erg weg van AEG's hoewel ik een fraaie AK heb. De gearbox en accu's vind ik altijd een groot nadeel. Ik vraag me af hoe inzetbaar deze Co2 sniper is.

s39qlRml.jpg
[/img]

Persoonlijk denk ik niet dat het ding de moeite waard is. Om verschillende redenen:

- geen bolt action, valt dus onder de dmr regels. Dat betekent dat je hem niet overal mag gebruiken. Je kunt er ook geen delay op zetten wat het aantal speelvelden nog verder inkort.

- welk hop up systeem gebruikt deze? Als het geen vsr of aps systeem is dan loop je altijd achter. Is het verder wel compatibel met de reguliere hop up rubbers en barrels?

- ziet er uit alsof het meer op het paintball veld thuis hoort als op een airsoft veld.

Wil je echt fatsoenlijk snipen, dan koop een spring bolt action die vsr-10 of aps compatible is en upgrade die. Moet het per se gas zijn dan zou ik op dit moment enkel de Tanaka's aanbevelen.

Hahah nou heb ik nog genoeg materiaal en wacht toch even af wat Youtube er over brengt. Behalve 2 promotie filmpjes op een beurs is er nog niemand mee bezig.