Wat voor upgrades raden jullie aan?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Heady
  • Startdatum Startdatum

Heady

Member
19 nov 2017
8
4
Trophies
3
Ik heb mijn Specna Arma SA-A03 (SAEC versie) nu een aantal maanden, en heb er 3 skirms (waarvan 2 outdoor) mee gespeelt. Nu ben ik van plan om ongeveer 100 euro aan upgrades uit te geven.

Ik heb niet heel veel verstand van wat voor upgrades de replica in welk opzicht verbeteren, Maar waar ik tot nu toe tekort kom tijdens skirms is voor mijn gevoel accuracy, en een klein beetje range. Nu zat ik er dus aan te denken om een nieuwe Barrel en bucking te kopen, Maar ik heb geen idee welke. Hebben jullie enig advies?

Beginnen met een barrel, flat nub en bucking en mogelijk een hop up chamber, dan zit je op 40-60, rest kun je uitgeven aan een mosfet, motor of air seal components maar dat houdt in dat de gearbox open moet voor de mosfet en air seal en dat vinden sommige nog wel eens spannend op hun eerste replica. Eerste dingen haal je de meeste winst uit in afstand en accuraatheid.

• Leuk
Waarderingen: Heady
ik heb mijn me specna geupgrade, met
betere barrel
hop up rubber en nub vervangen
(specna heeft metalen hop up unit Die bij mij het eigenlijk nog steeds perfect doet)

En barrel nub en hop-up, gaf bij mij flink meer range, en accurater
voor mij tevreden genoeg makkelijk uit te voeren gearbox e.d. hoeft nog niet open.
ik vind het voorlopig best

qua range is het idd barrel flathop hop up rubber

daarna de gearbox open en netjes afwerken met die hap ;)