Water zak bevestigen

Jordy

Member
31 okt 2016
12
3
Trophies
4
beste mede airsofters

Ik heb een nuprol hydration carrier nu heb ik ook waterzak gekocht
Gaat deze niet naar beneden zakken bij gebruik ?
Zal foto toevoegen

Alvast bedankt

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    684,4 KB · Weergaven: 254
Wat bedoel je de zak zelf of de slang? Iig normaal gezien kan je de waterzak ophangen door de 2 lussen aan de bovenkant van de zak,(mogelijk wat naaiwerk dat dit kan oplossen?) of bij sommige carriers zit er een gat voor de draaidop dus wanneer je dan de sluiting van de waterzak daar doorheen drukt kan hij ook niet zakken. Ik denk dat als je de slang ergens door een lus op je vest haalt hij dan echt niet zal verplaatsen.

Wat bedoel je de zak zelf of de slang? Iig normaal gezien kan je de waterzak ophangen door de 2 lussen aan de bovenkant van de zak,(mogelijk wat naaiwerk dat dit kan oplossen?) of bij sommige carriers zit er een gat voor de draaidop dus wanneer je dan de sluiting van de waterzak daar doorheen drukt kan hij ook niet zakken. Ik denk dat als je de slang ergens door een lus op je vest haalt hij dan echt niet zal verplaatsen.
Ik bedoel de zak de slang zit door Een gaatje aan de bovenkant

Bij mij rust de waterzak op de bodem van de buitenzak waar hij in zit. Als hij vol is staat hij als het ware rechtop.

• Leuk
Waarderingen: Jordy
Ja, dat is wel een puntje. Ik had de dop er een keer niet goed op gehad en dat werd wel een beetje een bende ;)