Ik bedoel de zak de slang zit door Een gaatje aan de bovenkantWat bedoel je de zak zelf of de slang? Iig normaal gezien kan je de waterzak ophangen door de 2 lussen aan de bovenkant van de zak,(mogelijk wat naaiwerk dat dit kan oplossen?) of bij sommige carriers zit er een gat voor de draaidop dus wanneer je dan de sluiting van de waterzak daar doorheen drukt kan hij ook niet zakken. Ik denk dat als je de slang ergens door een lus op je vest haalt hij dan echt niet zal verplaatsen.
nette oplossing.2 lussen aan de bovenkant van de zak,(mogelijk wat naaiwerk dat dit kan oplossen?)
kan in principe geen kwaad, alleen zeker weten dat de dop niet lek is.Bij mij rust de waterzak op de bodem van de buitenzak waar hij in zit. Als hij vol is staat hij als het ware rechtop.
nette oplossing.
klopt indd. bedoelde natuurlijk dat het vast naaien van 2 lussen in de tas een nette oplossing isgezien er 2 kleine lus gaten bij de waterzak op de foto staan aan de bovenkant gok ik zo dat deze zijn om de water zak vast te zetten