WE Co2 conversie magazijn voor Greengas Glock.

De ouwe stomp

Member
4 apr 2015
15
0
Trophies
1
De conversie kit is op het moment al maanden heel slecht,of eigenlijk niet leverbaar.


Een tijdje terug had ik bij de Airsoftshop in DenHaag gevraagd of zij deze konden leveren.na maanden stil zwijgen krijg ik een vriendelijk telefoontje van hun.Ze hebben een paar weten te bemachtigen!.De andere dag gelijk naar die mooie stad achter de duinen om ze op te halen.


De kit komt in een tamelijk royaal gevulde blister verpakking.Je vind er twee opvulstukken (black&tan) voor de kleine Glock,en een koperkleurig inbus sleuteltje in.


Bij het plaatsen van de eerste CO2 patroon merk ik dat de metaalkleurige dop erg dun is,en niet plat,maar licht bollend.Al mijn andere CO2 magazijnen hebben over de metalen dop een platte kunststof kap waardoor je bij het indraaien een  goeie grip hebt.


Ook blijkt dat de gaspatroon direct op de dop aansluit.Iets wat erg lastig wordt.Aangezien het dopje ongeveer 1.5mm dik is,is dit wat de inbussleutel aan grip heeft. Bij al mijn ander CO2 magzijnen hou je een stukje vrije ruimte tussen de patroon en dop zodat je inbus sleutel meer grip heeftJe moet bij het strak draaien enigzins kracht zetten,en ik zie het hexagonale gat van vorm veranderen.


Op de randen staan zelfs opstaande randjes!!..DAS NIET GOED!!!. Die gaat dus gelijk terug!


Ik probeer nummer 2....Zelfde gedoe! Alleen is deze zo slecht dat ik de dop nieteens ver genoeg ingedraait krijg om de patroon op druk te krijgen.


Ik heb weleens Urinaalstaal meegemaakt,maar dit is de overtreffende trap..Het lijkt meer op dakgoot zink of melkflessen doppen blik.


Gelijk met de winkel gebeld..Geen probleem,Breng maar terug!.Net als ik de andere dag klaar sta om ze terug te brengen bellen ze.


Ze hebben met de importeur gebeld en daar  kennen ze het probleem.Ze sturen een paar goeie doppen.


Een paar dagen later zijn ze er.Ik neem de magazijnen mee om te controleren of deze wel goed zijn.


In de winkel draai ik de doppen eruit en wil de nieuwe plaatsen..........Dit gaat niet!! Schroefdraad volledig naar z'n grootje!.Metaal van de dop is zo zacht dat je hem met gemak scheef kan indraaien zonder dat je merkt.


Dat je de draad van de dop verkloot?? Hmm so be it!,Maar de draad in het magazijn??.Gelukkig hebben ze naast de doppen ook een paar andere magazijnen gekregen.Ik krijg twee nieuwe.


Thuis blijkt dat je heel goed moet oppassen hoe je de dop indraait. In tegenstelling tot bv m'n Tangfoglio is dit echt priegelwerk.Metaal is nu veel beter,maar vorm is nog steeds de zelfde,dus bij het indraaien hou je dat je maar heel weinig "vlees" hebt om de inbus grip op te geven.


Schieten doet hij als een beest..Heb (nog) geen Chrono ,maar hij gaat hard.Het punt dat hij een cola blikje helemaal doorschiet zegt denkelijk genoeg.


Na twee keer herladen is de patroon leeg.Terwijl ik met de Tangfolglio minsten 3 a 4 keer kan herladen.


Eind conclusie:....


Geen aanrader!!