WE G18C GLOCK

Vladik

Member
15 jan 2016
24
11
Trophies
3
Ik heb paar maanden geleden een nieuwe glock gekocht. In begin geen problemen mee gehad. Toen ging ik skirmen en na 2twee schoten blijft slide 'Hangen' en hoor ik alle gas eruit komen.

Hebben jullie misschien een oplossing? Of tips?

• Leuk
Waarderingen: vincent vallinga
Gebeurd vaak met koude mags. Iets wat met dit weer niet vaak voorkomt. Of je moet flink geschoten hebben, direct vullen met gas/bbs en weer volop schieten. Hierdoor koelt je magazijn zo af dat het vervolgens het gas laat gaan.

Blijft de slide open hangen of gaat hij niet meer naar achter met schieten?

Wat ik eens had was dat de slide niet open blijft staan als je mag leeg is, maar dat was een kwestie van slide insmeren.

Na twee bbs gaat ie stukje naar achter en dan blijft ie hangen en hoor ik gas eruit komen.

Dus ik moet het slide insmeren? met?

Weet niet of het de beste optie is, maar ik smeer mijn slides gewoon met siliconenolie. Werkt zelfs in mijn real steal pistolen. En vergeet niet om ook de ventielen en rubbers te smeren.

Ik smeer mijn WE g17 ook in met siliconeolie of het de beste optie is weet ik niet maar het werkt.

Wat ook zou kunnen is dat je triggerbar versleten/gebogen is wat schijnbaar een veel voorkomend probleem is bij WE glock series. Hier ben ik met mijn WE g17 ook tegenaan gelopen. Maar dat durf ik zo niet te zeggen omdat ik niet precies weet hoeveel BBs je er al doorheen hebt gejaagd :D

Kortom smeer de slide en rubbers etc (zoals @BoomSmurf ookal heeft gezegd) En als dat niet helpt zou het kunnen dat de triggerbar al versleten is.

Succes! :)

Dank u wel jongens voor jullie hulp!

ik heb ondertussen misschien 10 magazijnen doorheen gejacht ?