De glock18C is een prima replica, alleen geeft het full auto behoorlijk wat problemen. Dan moet je voor je zelf gaan kijken of die problemen het waard zijn. Een full auto pistol stijt behoorlijk snel, dus het kan goed zijn dat je al na een aantal skirms problemen kan krijgen. Vooral als je hem veel gebruikt. Wat Peter al zei over het bevriezen, door het gas dat uitzet om te schieten ontrekt het heel veel warmte uit alles eromheen. Dus alles word enorm koud, en als het allemaal te koud word. Zal het gas niet meer genoeg kunnen uitzetten en stopt hij met werken. Dan moet je wachten tot hij opwarmt en dan werkt hij weer. (Niks permanents)
Een meer waarde aan full auto is niet bij elke rol handig, bij een sniper of DMR kan het handig zijn. Vooral als je binnen de 15M meerdere tegenstanders hebt die naar je toe komen. Voor andere rollen zoals Riflemen vind ik een sidearm sowieso al niet heel nuttig, maar full auto al helemaal niet. Dus dan zou ik niet voor een 18C gaan, maar eerder dus voor een Glock17.
Verder heb ik geen ervaring met de WE Glock18C. Ik heb wel een WE 1911 gehad, maar daar was ik niet heel gek positief over. Range was behoorlijk slecht en met 2.0 gas kon ik net 1 magazijn leegschieten, en soms was er niet genoeg over om de slide te laten locken. Als ik jou was zou ik even door sparen en als je dan zeker een sidearm wilt voor een Glock18C van Tokyo marui gaan. Misschien 40 a 50 euro duurder maar wel een stuk betere kwaliteit