WE G19 probleem

kajvde

Member
21 mrt 2016
8
0
Trophies
1
Hallo,

Sinds een tijd heb ik problemen met mijn WE G19. Na ongeveer 5 schoten achter elkaar 'vriest' hij dicht. Hoe kan dit en wat kan ik eraan doen?
 
Kun je het probleem iets uitgebreider omschrijven? Wat gebeurd er na 5 schoten? Doet hij dit altijd na 5 schoten en maakt het nog uit of er meer tijd tussen de schoten zit?
 
Kun je het probleem iets uitgebreider omschrijven? Wat gebeurd er na 5 schoten? Doet hij dit altijd na 5 schoten en maakt het nog uit of er meer tijd tussen de schoten zit?

Wanneer ik meerdere malen na elkaar schiet, dus met een seconde ertussen, begint hij sterk in kracht af te nemen en slaat uiteindelijk vast. Wanneer ik de slede eraf haal zie ik ijsvorming aan de binnekant.
 
Heb je het gevoel dat hij teveel gas loslaat als je schiet? Zit er nog gas in je magazijn als hij vastloopt?

Dan zou je magazijn veel te veel gas per schot vrijlaten.
 
... probeer het ook eens met een ander magazijn (als je die hebt). Je kan het magazijn ook eens uit elkaar nemen, schoonmaken en de valves smeren met siliconen-olie.

Frame en vooral hammerblock ook al eens goed schoon gemaakt en opnieuw gesmeerd?
 
Heb je het gevoel dat hij teveel gas loslaat als je schiet? Zit er nog gas in je magazijn als hij vastloopt?

Dan zou je magazijn veel te veel gas per schot vrijlaten.

Ja dat gevoel heb ik wel ja. Ja er zit nog wel gas in.
 
... probeer het ook eens met een ander magazijn (als je die hebt). Je kan het magazijn ook eens uit elkaar nemen, schoonmaken en de valves smeren met siliconen-olie.

Frame en vooral hammerblock ook al eens goed schoon gemaakt en opnieuw gesmeerd?

Nee heb ze nog niet uit elkaar gehaald. Was eerst benieuwd naar jullie bevindingen. Zal dit eens gaan proberen. Ik weet dat er met regelmaat problemen voorkomen met WE magazijnen maar heb dit probleem nog niet voorbij zien komen.